Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor stor sjangs er det for at barnet får astma når mor har det??

Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei tesseliten =) Noe større mulighet er det, men det går helt sikkert bra =)

Skrevet

usj håper det, kjipt med astma i hvertfall.

Fikk ikke engang lov til å ta Zyrtec assa:S

Skrevet

Hadde astma da jeg var liten, men har det ikke nå lengre. Kommer helt an på hvor kraftig astmaen er da, men jeg synes ikke det var noe stress.

Skrevet

det er mot pollen å sånn, får ikke lov å ta det så fikk en sånn nese spray som sikkert ble lagd på 60 tallet:(

skulle jo ha Zyrtec piller jeg da.

men men..

Skrevet

men det er vel ikke så mye pollen og sånn i lufta nå, så skulle vel forløpig gå bra..

men du er ikke allergisk mot emma eller cæsar da...

så du har ikke så kraftig astma (det har heldigvis ikke jeg heller, bare sånn innimellom) :D

Skrevet

Mener jeg fikk noen allergimedisiner da jeg gikk gravid sist, av den gamle typen man blir veldig trøtt av.

Jeg kan bruke mine astma medisiner, men legen sa at det var fint om jeg greide å begrense det, jeg er ikke sterkt plaget lengre ;)

Hverken mamma eller pappa har astma. Barnet arver evnt annlegget til alleriger, men ikke den typen allergi som foreldrene har. Dvs. at om du er allergisk mot pollen, så kan barnet ditt få allergi mot nøtter.

Sønnen min har kanskje astma. Han ble lagt inn da han var 9mnd med akutt lyftveis infeksjon, og da hjalp ventoline. Han har også nå vært tett i pusten i forbindelse med feber og forkjølelse. Men greit om det holder seg sånn som det er, hvis det kun er infeksjons utløsende astma.

Skrevet

jo for Hassel og Or har allerde starta:( så jeg snufser som bare det:(

nei de er jo "barna" mine:) hehe..

Skrevet

kjedelig.... =( tar du medisin for pusten da?

Skrevet

du må forresten besøke meg innpå 3.trimester også, er litt mer "action" der =)

Skrevet

Bare når jeg legger meg. pleide jo å ta morgen og kveld men prøver å ta så lite som over hode mulig:)

Bra det er flere som har greie på det astma greiene. jeg har jo alt da, atopisk eksem, pollen, allergi mot fisk, nøtter,dyr og ikke minst gress og bjørk.. hele regla.

Skrevet

uff da.. men jeg har hørt om fler som har blitt mye bedre etter de har blitt gravide (inkludert meg selv =)) så får krysse fingrene for at det gjelder deg også.. men nå må jeg finne noe mat jeg.... sender deg mld på facebook senere =) love ya!

Skrevet

Takk søta:) vi snakkes;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...