Lotta med novembergutt Skrevet 27. januar 2008 #1 Skrevet 27. januar 2008 Har vel startet noen liknende tråder før, men nå begynner det jo å nærme seg for alvor Har dere noen symptomer? Selv har jeg hatt mensmurringer de siste 3 dagene, hodepine, ekstremt trøtthet og veldige humørsvingninger. Men puppene er ikke så ømme som de burde ha vært tror jeg :\ Har en liten følelse av at det faktisk har skjedd noe, men så er jo graviditetssymptomer og pms farlig likt da. Hvordan er ståa hos dere andre?
Gjest Skrevet 27. januar 2008 #2 Skrevet 27. januar 2008 Ikm neste veke,30. eller 31.,hvis syklus er som "vanlig"..Var "1 på,3 fri" før prevensjon og samme med prevensjon... No har vi ikkje prevensjon,so blir spennende... Symptomer?? Hadde eg leita hadde eg gjerne funne nåke;-)men om da betyr graviditet,veit eg jo ikkje...
Skatt i magen :) Skrevet 27. januar 2008 #3 Skrevet 27. januar 2008 Jeg har 29. Symptomene mine er: -Stikkinger i magen -Tørst -Trøtt -Ømme brystvorter -Vondt i korsryggen -Murringer -Hodepine -Nummen nedentil (vet ikke om det er noe symptom men, føles veldig rart) -Tisser ofte På torsdag (5 dager før ikm) så fikk jeg en svak svak svak strek på billig stripsen, men bare fått negativt etter det.. Krysser fingrene :)
elmaaani Skrevet 27. januar 2008 #4 Skrevet 27. januar 2008 Jeg har ikm 28/29... har ømme pupper Merkelig slim-utflod de siste to dagene våknet på natten pga tissebehov =) Ellers ingen ting annet enn håp
Gjest Skrevet 27. januar 2008 #5 Skrevet 27. januar 2008 Ikm ventes 30. eller 31. Har ingen symtomer, men det fikk jeg ikke så tidlig sist gang jeg var gravid heller. De kom etter ikm en gang. Husker ikke når. MEN, jeg pleier å få mensmurringer ca 1 uke før ikm, og det har jeg ikke fått. Så hvis jeg er gravid, blir jeg ikke overrasket Lykke masse til alle sammen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå