rødhette* Skrevet 27. januar 2008 #1 Skrevet 27. januar 2008 Kunne vært interessant å fått deres syn i alle disse permisjons- og likestillingsdebattene...
rødhette* Skrevet 27. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. januar 2008 Jeg mente de mennene som faktisk er her inne på dib, da... Det finnes jo noen av dem, kunne vært interessant å se hva de mente i de debattene som går her på forumet nå.
Gjest Skrevet 27. januar 2008 #4 Skrevet 27. januar 2008 så mye "kakling" som det er her så skjønner jeg godt mannfolka holder seg unna....hehehe
~sjiraff~ Skrevet 27. januar 2008 #5 Skrevet 27. januar 2008 Vi har faktisk diskutert en del av dette på jobb, og de fedrene der er imot en tvangsdeling.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå