Gå til innhold

Damer og menn, hva syns dere om dette da?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bra at det fungerer for dem da, men for meg hadde det blitt litt for rart. Vet ikke om han har det som plommen i egget, må jo være litt slitsomt med to "koner" da :-)

Skrevet

Må bare dytte litt på denne. Siden det så mange her inne som har en mening om alt mulig rart, kansje vi kan få en livlig diskusjon:-)

Skrevet

Hehe.. Så det i se og hør... Ser jo ut som mor, far og datter.. Men de har det vel fint om de får det til å fungere... Men en natt med hver da... Trodde liksom drømmen til menn var to damer samtidig jeg da... ;) Haha...

Skrevet

Greit for meg om det er greit for de.

Men nå er det ofte slik (dette kommer ofte frem senere) at første konen går med på slikt fordi alternativet ville vært å miste mann og status/levestandarden hun er vant til. Sier ikke at det nødvendigvis er tilfelle her, men finner det rart at noen skal oppfordre mann og venninne til å utvikle et forhold om alt er bra i utgangspunktet. Kanskje kona var lei gubben, da er dette en fin måte å løse det på hehe.

Jeg hadde hvertfall IKKE taklet å få inn en sprek, pen, "fast i fisken" 20-åring i huset, og delt seng med mannen annenhver natt (når attpåtil deres forhold er i nyforelsket fasen og våres var "gammelt"). Hadde fått store kompleks-issues der ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...