phantomet Skrevet 27. januar 2008 #1 Skrevet 27. januar 2008 De siste tre dagene synes jeg å ha merket en endring i formen...Synes faktisk at jeg er mindre kvalm og mindre trett... *smiler* Ikke at jeg ikke både kaster opp og sover mye, men det er som om jeg orker mer. Har sikkert en sammenheng med at det er mer stille i huset om dagene, for fireåringen er med venner på fjellet for å herje i snøen og prøve skiene, og noen andre venner har tatt Måka med seg på trilleturer og hatt ham på besøk noen timer.. De to eldste bonusbarna er hos mammaen sin denne uken...så da går det meste i litt saktere tempo her i phantom-hulen.... Men det er lov å gripe et hvert lyspunkt begjærlig...ikke sant?
Gjest Skrevet 27. januar 2008 #2 Skrevet 27. januar 2008 Håper virkelig for din del at det snur til det bedre nå og at kvalmen forsvinner helt..God bedring og LYKKE TIL VIDERE :0)
Gummelillan Skrevet 27. januar 2008 #3 Skrevet 27. januar 2008 Hurra! Det var virkelig gledelig nytt!!!!! Men da booker vi inn en liten fritime eller to neste helg også da. Har søte små frøkner som gjerne tar i mot besøk av drømmeguttene dine ;-)
♥Snulder Skrevet 27. januar 2008 #4 Skrevet 27. januar 2008 Krysser fingrene for at formen din er på stabilt stigende!!! Det er deg vel unnt!!!!
Milli Vanilli Skrevet 27. januar 2008 #5 Skrevet 27. januar 2008 Ja, såklart!! Et hvert lyspunkt er hjertlig velkommen :-) Kan ikke forestille meg hvordan det er å være så ekstremt dårlig (jeg slet mer med bekkenet, jeg da). Det er da godt at de andre koser seg i sne og på trilletur :-) Du får ha lykke til videre, og krysser fingrene for at kvalmen kan avta ytterligere ;-)
dritgrei hei hei! Skrevet 28. januar 2008 #6 Skrevet 28. januar 2008 optimismen lenge leve!!!! Jeg heier, og håper du har hatt ei fin helg. Jeg har med vilje ikke ringt deg ;-)))) det kunne jo hende dere sov...... :-) Håper dagen i dag også er av det bedre slaget :-)))
Trollmora Skrevet 28. januar 2008 #7 Skrevet 28. januar 2008 SÅ BRA! Godt høre at du er litt mindre kvalm og mindre trett. Gjør jo at du tross alt får noen gode stunde ri løpet av dagen. Krysser fingre for at du snart er ute av den værste perioden. Stor klæm )
Plutseliten :) Skrevet 28. januar 2008 #8 Skrevet 28. januar 2008 Så godt å høre! Håper du får maaaange av de dagene fremover Klemmer fra meg og minstemann
Reveenka Skrevet 28. januar 2008 #9 Skrevet 28. januar 2008 Hei, så fint at du kjenner en liten endring i riktig retning! Du er kjempeflink! Ønsker deg god bedring nå fremover, nå er du vel snart halvveis, er du ikke?
Tiggywinkle Skrevet 28. januar 2008 #10 Skrevet 28. januar 2008 Har tenkt på deg, håper virkelig det lysner litt og at formen blir bedre fremover. Kjedelig å ikke kunne nyte svangerskapet pga kvalme.. Ta vare på deg selv.
Karomamma Skrevet 28. januar 2008 #11 Skrevet 28. januar 2008 Det var gode nyheter, phantomet!! Det er sååå veldig lov å samle små lyspunkt så det blir til en skikkelig LYSFONTENE Klem til deg!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå