mumitrolletermammantilmille Skrevet 27. januar 2008 #1 Skrevet 27. januar 2008 Noen som har fått dette mot kløe i svangerskapet? Har nesten ikke sovet på flere dager. Fant ut at jeg hadde dette liggende og tenkte og ta en, så jeg får sovet litt. Klør som et helvete.
lali Skrevet 27. januar 2008 #2 Skrevet 27. januar 2008 du kan ta det. er det eneste jeg får ta når jeg er gravid av allergimedisin.
mumitrolletermammantilmille Skrevet 27. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. januar 2008 oki. sto på felleskatalogen at man helst ikke skulle ta det i svangerskapet, men at lange kliniske tester ikke viste noe skade på foster, eller noe i den duren. Derfor er jeg litt engstelig for og ta det...
Ane med lillegutt Skrevet 27. januar 2008 #4 Skrevet 27. januar 2008 Jeg tar også polaramin, det er veldig greit om du klør mye. Skal være sikkert nok i graviditeten, dette handler jo om å veie opp for de plagene du har med kløen. Legen din vet nok hva han gjør, så prøv iallefall Det har hjulpet godt her.
mumitrolletermammantilmille Skrevet 27. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. januar 2008 Tok en jeg. Og det funket skikkelig bra. Har sovet i nesten hele dag. Det var virkelig deilig og sove ut, uten og klø
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2008 #6 Skrevet 27. januar 2008 Jeg har brukt polaramin hver dag i hele svangerskapet. Skal være helt trygt. Må man så må man.
Ane med lillegutt Skrevet 27. januar 2008 #7 Skrevet 27. januar 2008 Ja, og den sideeffekten med at en blir trett takker og bukker jeg bare for, tror det hadde blitt lite søvn... Ser at det er mye lettere søvn de dagene jeg av en eller annen grunn ikke trenger kløstillende tabletter...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå