mammaen til 2 goinger♥ Skrevet 27. januar 2008 #1 Skrevet 27. januar 2008 Vurderer å kjøpe denne som en ekstra vogn til å ha med i bilen når vi skal handle, og ha med på shoppingtur til London. Noen som har denne? Fornøyd? Er den god/lett å trille? Enkel å legge sammen? Eventuelt noen som har forslag til en god rimelig trille?
mammaen til 2 goinger♥ Skrevet 27. januar 2008 Forfatter #2 Skrevet 27. januar 2008 Ingen som har denne? Det er den som er på tilbud hos barnas hus nå til 699...
~sjiraff~ Skrevet 27. januar 2008 #4 Skrevet 27. januar 2008 Har aldri hørt om lieback max, men vi har prøvd lieback lux, og den er ikke verdt plasten den er pakket inn i en gang. Helt grusom! Hjulene svinger ikke og den er sinnsykt tung å trille.. Lettere å trille sportsvogna vår )
~sjiraff~ Skrevet 27. januar 2008 #5 Skrevet 27. januar 2008 Var inne på barnas hus nå og den ligner veldig på lux trillen som vi har. Så da har jeg bare ett råd - STYR UNNA! )
sauefot Skrevet 27. januar 2008 #7 Skrevet 27. januar 2008 Kjøpte meg en lieback lux jeg, for 350,- på tilbud. Knallfornøyd.
mammaen til 2 goinger♥ Skrevet 27. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 27. januar 2008 Takk for mange svar! Tror jeg dropper den og fortsetter jakten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå