Gå til innhold

samboeren min tar virkelig kaka noen ganger... .*oppgitt*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han stod opp med lillegutt i dag.. Jeg lå til klokka var 10-11. Da våknet jeg av at lillegutt gråt. Da jeg så hvor mye klokka var, så stod jeg opp... Dette var begynnelsen på problemene. Jeg spurte hvorfor lillegutt gråt, og samboeren sa han gråt pga han ikke fikk lov å drive på med dataen. Ok, greit det. Jeg vet hvor sur lillegutt blir når han ikke får dataen.

Men måten samboeren klarer å få vridd alle ting er helt utrolig. Han ble da sur på meg uten at jeg skjønte hvorfor. Det han nå tror er at jeg ikke stoler på han når han er sammen med lillegutt. Han mener at det at lillegutt gråt ikke burde få meg til å våkne, siden dørene var igjen. Men jeg kan da ikke bestemme hva som vekker meg!!! Og så mener han at jeg pleier å ligge litt i senga etter jeg våkner, så siden jeg stod opp nesten med en gang, betyr at jeg trodde han slo lillegutt eller noe slik. Selvsagt trodde jeg ikke det!! Jeg vet jo hvor mye han elsker gutten vår, og at han aldri ville gjort han noe vondt! Så hvordan det at jeg våknet og stod opp, plutselig kan bli et så stort problem er bare helt utrolig.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja noen ganger er man urimelig på hugget.. Det jeg reagerer på er hvorfor han absolutt skal sitte på dataen når han skal ta seg av ungen. Kunne han ikke sette seg på gulvet og leke med ham istedet? F.eks..?

Når min samboer står opp med gutten, så ligger jeg og bekymrer meg seriøst om han gidder å gi gutten mat.. Det er MITT problem =(

Skrevet

Oki, kjedelig det da. Bekymrer meg heldigvis ikke når samboeren har lillegutt. Han er kjempeflink med han, og vi har det fast at han står opp med lillegutt hver gang han har anledning (dvs helg + når han ikke jobber) siden jeg legger lillegutt hver kveld.

Samboeren er heller ikke kjempeflink til å leke på gulvet med lillegutt. Men det hender han gjør det etter litt oppfordring fra meg. Jeg tror han har planer om å ta han med ut og ake senere i dag.

Men hvordan han da klarer å få vridd ting på en slik måte... Hvis ting som er ingenting plutselig blir galt, så kan man jo lage problemer ut av absolutt alt.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...