Gå til innhold

Dere med menn som jobber på plattform

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvilken plattform jobber de på, og har dere mulighet til å ringe dem på plattformen??

Ungene her vil gjerne ringe pappa, men han sier det ikke er lov???? Stemmer dette da?

Noen som kan legge ut på skravle for meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hørtes jo litt pussigt ut, må jo kunne ringe på frivaktene.

Skrevet

Eeh.. hvilket selskap jobber han for da?

Min jobber i Statoil og det er selfølgelig lov å ringe etter han på jobb!!

Skal legge det ut for deg jeg..

Skrevet

Han jobber i hydro. Er på oseberg feltsenter. Har mistanke om at dette er bare løgn, Når vi var sammen kunne jeg da ringe bergen oppgi plattform og lugarnr, så ble jeg satt over. Høres rart ut for meg hvertfall...

Tusen takk for at du legger det ut for meg:)

Skrevet

Det gjør jeg å. Ringer hovedkontorer for så å bli satt over, enten til lugar eller kontor.. Kan han ringe hjem da?

Skrevet

Ja, han kan ringe hjem. Problemet er at han mener vi skal sitte hjemme å vente på at det passer han å ringe. Jeg har ny samboer og baby,og vi må kunne få bevege oss fritt uten at han skal styre livet vårt. Derfor mente både jeg og fan vern, at vi avtalte at vi skulle ringe han til en fast tid. etter mye om og men og krangling gikk han med på det, men ei uke etter var det plutselig ikke lov å ringe han der ute. Blir bare så oppgitt, og ungene skuffa:(

Skrevet

Da hadde jeg tatt kontakt med Hydro og spurt hvilken regler det er for dette. Så hadde faren bare måtte rette seg etter de kjørereglene som passer best for hjemmet der barna bor.

Skrevet

Min samboer jobber på Snorre. Som regel er det han som ringer da dette er lettest. Det hender jo han er rundt omkring på platformen og da er det ikke alltid like lett å få tak i han. Dette gjelder alle som jobber der ute, så dersom det ikke er noe viktig foretrekker de at de som jobber der ringer ut selv. Da slipper de å bruke tid på å lete opp personer.

Dersom det skjer noe som gjør at jeg må ringe kan jeg selvfølgelig det. Kommer da til sentralbordet i Stavanger som videre setter meg over til Snorre. Aldri hørt at det ikke er lov.

Jeg har også hatt internnr til kontoret han sitter på, men som sagt er han på runde så føler jeg det er litt kjedelig å bry de andre som sitter der med å lete/rope han opp da de sikkert har andre viktigere ting å ta seg av.

Jeg ringer kun om det er noe viktig.

Han ringer hjem hver dag. Er ikke jeg tilgjengelig på tlf akkurat da prøver han igjen senere. Sitter ikke hjemme og venter på telefon og det skjønner han også.

Skrevet

min jobber på mærsk giant, gjennom baker hughes, å der er det bare å ringe når vi vil i grunn, tar de ikke telefonen etter 3 ring så skal vi legge på da, for da er de som regel optatte med noe.

min ringer som regel hver dag han, er ikke store offeret å bruke 5min på telefonen hver dag akkurat.....

Skrevet

Den forstår jeg. Men her er det snakk om at ungene skal ringe pappan, etter han er ferdig med skiftet sitt. Han lager jo et sant helvete om vi ikke sitter hjemme å venter på at han skal ringe,selv om vi ikke vet når. Da begynner han å ringe naboer osv osv, SYKT!!! Og han var jo så kritisk til at de skulle ringe,for da måtte han være på lugaren enda han fikk et tidspunkt. Men vi, ja vi skal sitte hjemme i 14 dager å vente på at han skal ringe,uten å vite tidspunkt. Blir nok aktuellt. NOT!! Huff, gamle ego gubber altså :P:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...