Gå til innhold

Hei, spørsmål om overtid og igangsetting :) (Samme som 3 tri)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg har termin idag og lurer på noen ting :)

Jeg er nemlig ganske redd for å gå over tiden, fordi jeg ble tatt med hastesnitt pga. navlestrengen 5 ganger rundt halsen.. og min søster ble også tatt med hastesnitt, morkakesvikt.. Begge på overtid :o/

Er dette noe grunn for meg, til å evt. kunne bli satt i gang tidligere??

Også lurte jeg litt på hvordan dette med igangsetting er? :)

Takk takk :) Er forresten 40+2 :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg ble satt i gang med min første. da fikk jeg en modningstablett i skjedn, en kl 12 å dn neste kl 6. når den siste ble satt in så kjennte jeg det begynnte å murre. å etter hver tablett måtte jeg ligge i en time så ikke tabletten datt ut. å fikk sånn hcg på magen i den timen. kl hal 9 gikk vannet mitt, å kl hall 11 var hun ute. det gikk forholdsvis fort hos meg da. men hadde det ikke gått så fort hadde jeg fått drypp fikk jeg beskjed om, å hvis ingen ting skjedde på den 3 dagen ble det keisersnitt. dette er det jeg vet om igang setting. hvis du allerede er moden å har litt åpning bruker de bare drypp, eller tar vannet på deg.

jeg ble satt i gang 14 dager over min egen termin, mens ul terminen var enda 4 dager unna. men legen mente at morkaken min var så forkalket at min termin måtte stemme. noe som JM var veldig uenig i, fordi barnet var så lite. men da jenta kom var 4120 g å 53 lang, å slett ikke liten. jeg ville snakket med legen min om jeg var deg, og fortalt han om bekymringen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...