Anonym bruker Skrevet 27. januar 2008 #1 Skrevet 27. januar 2008 Jeg har fått en mistanke om at jeg kan ha en sykdom (som kan testes med blodprøve) og har heldigvis time hos jordmor i morgen, så jeg kan få diskutert det med henne. Det jeg lurer på, er om hun også har mulighet til å ta de nødvendige blodprøvene, eller om jeg må til fastlegen. Noen som vet?
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2008 #2 Skrevet 27. januar 2008 tipper du må dra til fastlegen din for å utredes hvis du tror at du har en sykdom. Hvilken sykdom er dette da?
Mauritius:) Skrevet 27. januar 2008 #3 Skrevet 27. januar 2008 Du må til fastlegen, jordmor kan stikke deg i fingeren!
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2008 #4 Skrevet 27. januar 2008 Takk for svar. Mente jeg hadde hørt noe om at jordmor kan sende oss til sykehuset for å ta prøver. Jeg har ikke noe ønske om å utdype hva det gjelder, bare lurte på hvordan det fungerer. Hadde vært så greit å få sjekket dette i forbindelse med kontrollen som jeg skal på i morgen uansett.
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2008 #5 Skrevet 27. januar 2008 Jeg går hos jordmor som jobber på et legekontor (med gynekologer.) Der tar de alle blodprøver i svangerskapet. Hvis jordmoren din jobber et lignende sted hvor det er folk som kan ta prøver er det sikkert greit. Men det spørs jo om sykdommen har noe med svangerskapet å gjøre. Har den ikke det, så må du nok til fastlegen.
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2008 #6 Skrevet 27. januar 2008 HI her: Jordmoren min er på helsestasjonen. Sykdommen er svangerskapsrelatert, fikk tilfeldigvis vite i går at det er noe som andre i familien har hatt og som kan være arvelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå