fru Puse Skrevet 27. januar 2008 #1 Skrevet 27. januar 2008 Lurer på hva jeg skal anskaffe meg, tenkte å prøve litt forebygging:) Har hørt om en stick fra bodyshop, men vet ikke navn eller noe. Noen som har andre tips eller erfaringer?
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2008 #2 Skrevet 27. januar 2008 det er INGENTING som hjelper. Bruk penegene dine på noe annet=) Det er underhuden som sprekker og det går ikke an å forebygge.Selv de dyreste kremen er bare tull,desverre!!
Edelweis Skrevet 27. januar 2008 #3 Skrevet 27. januar 2008 jeg brukte en krem fra shine når jeg gikk med den første. men det funka ikke. kroppen min ser ut som en krigsmark! må nåkk bare finne oss i at underhuden ikke kan påvirkes av krem på overhuden.
Silkemage Skrevet 27. januar 2008 #4 Skrevet 27. januar 2008 Den sticken fra bodyshop er ikke noe god synes jeg. Grop å smøre utover, føler at den riper opp huden. Har også prøvd den stretchmark improver, men føler ikke at den tilfører nok fuktighet. Forrige sv.skap brukte jeg olje for mor og barn (kjøpes på nectar), fikk bare noen bittesmå strekkmerker på lårene da. Bruker den samme denne gangen, og har ikke sprukket noe enda. Bruker også decubal sin fuktighetskrem og dusj/badeolje. De er gode. Smør morgen og kveld, og gjerne en gang på dagen også. Også drikk mye vann. Lykke til=)
Pus5 Skrevet 27. januar 2008 #5 Skrevet 27. januar 2008 hei jeg brukte en "oliven body butter" fra bodyshop sist gang og fikk så å si ingen merker. Men tror kanskje det var fordi jeg var 24. Nå har jeg kjøpt meg den som du nevnte, cocco butter eller noe sånn. Men ikke som stick, som krem og smører meg inn. Jeg vet ikke om det hjelper, men det føles hvertfall bra og det er jo ikke noe skade i å prøve. Hadde jo så flaks med bodyshop sine produkter forrige gang så satser på de en gang til.
Gjest Skrevet 27. januar 2008 #6 Skrevet 27. januar 2008 Jeg brukte olje en gang om dagen og bodybutter fra bodyshop en gang. Jeg fikk vannvittig med strekkmerker uansett. Det hjelper ikke en dritt. Fikk til og med strekkmerker på lårene etter fødselen til tross for at jeg ikke gikk opp i vekt eller noe. Ble faktisk mye tynnere, men fikk likevel. Det er underhuden som sprekker og hormoner har mye av skylden. Smøring og massering er bare for behaget, ikke for et fint resultat. De som har smurt seg og ikke har fått strekkmerker, ville nok ikke fått det uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå