Anonym bruker Skrevet 27. januar 2008 #1 Skrevet 27. januar 2008 Venter nr tre snart....gleder meg til det. Men går akkurat gjennom en separasjon, og det er ikke arti. Jeg fant ut at mannen min har vært utro i et par år...han nekter selvfølgelig...sta som bare f..... Tenk, vi har vært sammen i 13 år gift i 5 har to barn nesten 3...og nå skal vi gå fra hverandre. Han vil jo ikke, og gjør alt i sin makt for å få bli.....men jeg står på mitt. Huff sitter her å føler meg diger og lite attraktiv....skal tro om det noen gang dukker opp en mann som vil ha meg....har ikke tenkt på dette før nå i dag...vil jo ikke være alene resten av livet heller.... ja ja...bare noen tanker som jeg måtte få ut.
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2008 #2 Skrevet 27. januar 2008 Off, så vondt det må være!! Har ikke så mye å trøste med, men stol på deg selv i valget ditt! Et samlivsbrudd er aldri lett når det er barn med i bildet, men det kan bli så mye bedre å ikke være en familie når forholdene er sånn! Og utroskap er IKKE noe man tar lett på. Og at han har vært utro over flere år'a gitt... Når det kommer til deg, så mister du nok noen kg etter fødselen vet du. Og det er vel strengt tatt litt tidlig å tenke på nytt forhold enda, men jeg skjønner hva du mener!! Tror nok ikke du forblir alene resten av livet, men ta en dag av gangen, ikke stress med å finn deg ny kjæreste!! ) Mange mange gode klemmer til deg, lykke lykke til!!
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2008 #3 Skrevet 27. januar 2008 Uff da, dette hørtes veldig vondt ut. Hvordan fant du det ut? Tenker siden han nekter på det kan det være en mulighet for at det ikke er sånn? Om du har håndfaste bevis så syns jeg du bør si til han at alt blir bedre om han forteller sannheten slik at dere kan få et noenlunde godt forhold etter seperasjonen . Det fortjener barna deres. Tiden leger de fleste sår, det vil bli bedre men det vil også ta tid. Ta deg tid til å pleie deg selv og prat med noen du kan åpne deg helt til.Og en dag når du er klar for det vil det dukke opp en ny mann som er den rette for deg, eller kanskje dere finner tilbake til hverandre ved hjelp av ærlighet, samtaler, hjelp utenfra og masse masse tid. Uannsett lykke til.
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2008 #4 Skrevet 27. januar 2008 Uff da... Synes du er fryktelig sterk som står på krava! Altfor mange som lar utro ektefeller slippe unna med ugjerningen.. Ang om du kommer til å være enslig resten av livet, tror jeg ikke er noe du trenger å bekymre deg om! Som ei annen sa her, etter fødslen så går man ned noen kg, og jeg er sikker på at du kommer til å føle deg bedre etterhvert:) Det du føler akkurat nå kan også være et resultat av utroskapen. Man føler seg ikke attraktiv når man finner ut at partneren har hatt seg med noen andre, men det betyr ikke at du ikke er det! Ta den tiden du trenger til å ta vare på deg selv og barna dine, så ordner resten seg selv:) Masse lykke til!!
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2008 #5 Skrevet 27. januar 2008 Er det ingen sjangse for at du er villig til å tillgi han da???? vet det er litt djevelens advokat, men syns det er så fælt når folk skilles. Prøve par terapi???? Utroskap er en uting, men tenk på det dere har sammen. Kanskje det finnes en måte å redde kjærligheten allikevel? Vet om flere par som har greid å jobbe seg gjennom krisen og er lykkeligere enn på mange år..... lykke til.....
Tuppenmed4barn Skrevet 27. januar 2008 #6 Skrevet 27. januar 2008 Hei. Ble nesten litt skremt når jeg leste innlegget ditt, vært gjennom akkuratt det samme selv... Ventet også mitt tredje barn når det skjedde.. Minstemann er nå 14 mnd , jeg har funnet en ny , superherlig mann som er en veldig god stefar for mine barn og vi venter nå vårt første felles barn, Ting skjedde litt fort men kunne ikke hatt det bedre. Send meg en mld hvis du har lyst til å prate mer. vær sterk , d går bra skal du se. Mange klemmer til deg.
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2008 #7 Skrevet 27. januar 2008 Vil bare ønske deg lykke til! Og du, det der med at menn ikke vil ha kvinner med barn er bare tull. For det første slipper han stresset og presset med å starte "produksjon" slik han fx må hvis han møter ei "klar" dame på rund de 30. For det andre ser menn ofte svært gode sider ved kvinner som har barn. De ser at de kan ta seg av andre mennesker, at de er omsorgsfulle og gode mennesker, og dette finner de svært tiltrekkende! Er vel mye mer positivt å virke sånn på en mann enn at de ser på en pga fx store pupper!!!:-D Jeg leste en lang artikkel om dette tidligere i høst der masse menn var intervjuet. Må si jeg blei ganske imponert over "mannen" og svært positivt overraska over mange av de tingene de sa. Utroskap kan sette så dype spor at forholdet ikke lar seg reparere. Vært der selv, og er overlykkelig for at jeg valgte å holde hodet hevet og gå. Møtte jo drømmemannen et par år seinere:-) Lykke til som sagt. Tenk på deg selv - dette klarer du!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå