Emmasmamma Skrevet 27. januar 2008 #1 Skrevet 27. januar 2008 Hva spiser dere i stedet for brød for å bli gode og mette?
~~¤~~Jøssica~~¤~~ Skrevet 27. januar 2008 #2 Skrevet 27. januar 2008 Da jeg gikk på lavkarbokur spiste jeg eggerøre til frokost, kjøtt og grønnsaker og sånt ellers. Det ga en mye mere langvarig metthetsfølelse enn brød:) Var litt tungt de første dagene, men så var det bare befriende. Var lengre mett på mindre mat, og det var mere enegi i den maten jeg spiste!
Emmasmamma Skrevet 27. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. januar 2008 Tusen takk for svar!! Hva har du i eggerøra? Utenom egg, vann og salt da:-)
~~¤~~Jøssica~~¤~~ Skrevet 27. januar 2008 #4 Skrevet 27. januar 2008 Hadde egg, melk, krydder, og ost som regel, skinke eller bacon også om jeg hadde det, også gressløk. Så lenge det er 0 karbohydrater i maten, spiller det ingen rolle hvor mye fett og sånt det er i. Så det er bare å smake til med det du liker, paprika, løk og champignjong om du liker det, evt andre grønnsaker:D
petite fleur Skrevet 27. januar 2008 #5 Skrevet 27. januar 2008 Har også styra med dette en gang i tida....spiste egg og bacon m/ agurk, tomat, paprika o.l. ved siden av, Eller rugsprø med div. pålegg. Spiste også Kellogs all bran (eller hva den het) frokostblanding. Også godt med youghurt med forskjellig oppkutta frukt og musli ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå