Gå til innhold

Hvilken vogn ville dere valgt til en 2 åring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sliter med og finne en passende sportsvogn.. tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde kjøpt ei simo trille, den 123 er veldig OK. Lang i ryggen, god å trille. Synes ikke en 2-åring trenger sportsvogn, som jeg ser for meg en sporstvogn:) Du kan legge ryggen ganske langt tilbake i den vogna. Knerten vår har den som sovevogn i barnehagen:) Lun og god vogn. Har kjøpt heldekkende regntrekk på den også:)

Skrevet

Syns du ikke en 2 åring trenger sportsvogn? Simo trille 123 er jo en sportsvogn...

Skrevet

Det lurer jeg også på, sliter med det samme selv. ;)

Skrevet

Synes den er en trille, ser for meg sportsvogna som større:) Ala den kombivogn-størrelsen, om du skjønner. Det er for meg en sportsvogn. Synes ikke en 2-åring trenger en sånn type vogn nei. Simor trille, eller brio happy eller hva de heter, de trillene.

Skrevet

simo 123 er for meg en sportsvogn å, trille for meg er carena easy feks..

Skrevet

emaljungas scooter her i gården.knall vogn og billig:)mye vogn for pengen

Skrevet

Mente ikke Brio happy:) Brio sitty, mente jeg, tror jeg:)

Skrevet

Vi definerer forskjellig, ser også at den emmaljunga scooter betegnes som sportsvogn. Men jeg kaller de triller. Carena Easy er også en trille. Men det er sånn jeg tenker om de, men kall de gjerne sportsvogn. Men den simo betegnes som trille, den emmaljunga scooter saken er vel ikke mye større. Så det er vel opp til produsentene om de kaller de sportsvogn eller trille:)

Lykke til med valg av vogn. Det beste er vel å dra til butikken, se og prøve vognene, gjerne med barnet oppi og så ta en beslutning:)

Skrevet

For meg er simo 123 en sportsvogn. Mens carena easy el. er ei trille.

Simo kombivogn, med sportsdelen går foresten opp til 4 år, så for meg er det helt normalt og bruke slike vogner på en 2 åring.

Men, men det er nå det samme. Jeg er iallefall på utkikk etter ei vogn nr 2. som er litt lettere, og enklerer og ta med i bila. Har sett på emmaljunga scooter, og syns den ser kjempe fin ut.

Flere tips? Er feks. GT vognene korte i ryggen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...