Anonym bruker Skrevet 27. januar 2008 #1 Skrevet 27. januar 2008 Min lille har ligget på samme måte så lenge jeg kan huske. Nå plutselig etter minst 10 uker har hun snudd seg. Hun lå med hodet ned sist jeg var hos jm, er litt nervøs for at hun ikke ligger med hode ned lengre. Er riktignok bare 32+1 i dag, men er litt redd hun ikke skal snu seg igjen til fødselen. Har litt fødsels skrekk.... Flere som har gull som har snudd seg??
Junipia Skrevet 27. januar 2008 #2 Skrevet 27. januar 2008 Hei! Lillen vår har snudd seg på tværs.. Har ligget med hodet ned helt til i uke 36-37, vet ikke helt når han snudde seg. Har vært på UL, og pga at det er litt lite fostervann, vil de ikke prøve å snu på babyn. I tillegg til at jeg er en "voksen" 1.-gangs, så vil de forløse meg med keisersnitt og ikke la det bli setefødsel av det. Synes at det er helt ok, er sykepleier selv, og har vært med å sett på ks da jeg var student. Det var en utrolig fin opplevelse! Selvsagt er jeg spent, men gleder meg mest til at den lille kommer ut nå :-). Ska ta ks nå på torsdag :-). Da er jeg 38+4. Det heter seg at det er lite sjanse for at babyen snur seg etter uke 34. Så babyen din kan ennå snu seg :-). Gjør den ikke det, går det nok helt fint likevel skal du se. Enten d blir ks el setefødsel :-) Er du 1.gangs el?
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2008 #3 Skrevet 27. januar 2008 Min har ligget med hodet ned hele tiden, og 3 av de siste 5 nettene har den lagt seg i seteleie, men heldigvis snudd seg igjen på dagen. er 35 + 0 i dag
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2008 #4 Skrevet 27. januar 2008 Jepp, jeg er 1 gangs.... Og gruer meg litt til fødselen, men det er jeg jo sikkert ikke alene om..
Junipia Skrevet 27. januar 2008 #5 Skrevet 27. januar 2008 Nei d e du ikke :-). Men man får tenke at dette har alle klart før oss, og kroppene våre er bygd for dette. Det finnes så mye hjelpemidler i form av smertestillende, od det er så mange flinke folk rundt om på sykehusene. Tror det er lurt å ikke sette seg ned å "fintenke" på alt som kan skje osv... Bedre å ta det som det kommer ;-). Fødselen blir hverken bedre eller verre av å sitte å lage seg forestillinger på forhånd. Men samtidig tror jeg at alle gruer seg litt, hadde vært rart hvis ikke.
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2008 #6 Skrevet 27. januar 2008 Ja det har du helt rett i! En må ta det som det kommer og uansett er vel all smerten glemt når en får nurket i armene sine. Det gleder jeg meg virkelig til!
♥Tullerusk♥ Skrevet 27. januar 2008 #7 Skrevet 27. januar 2008 Min lille bytter stadig om stillingene i magen. På siste UL nå så satt hun... Er 34+3...Men har en følelse av at det blir en setefødsel på meg, men man vet jo aldri hvordan ting blir... Gruer meg ikke til fødselen...(sier jeg nå ja, men får se når det nærmer seg=o) )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå