miren85 Skrevet 27. januar 2008 #1 Skrevet 27. januar 2008 Noen som opplever dette? har hatt det et par dager nå, pluss hyppige kynnere som kommer å går. Er det bare kroppen som gjør seg klar til fødsel, eller burde jeg ringe jordmor imorgen og høre med henne? vil ikke virke hysterisk heller. Tror også det var slimproppen som gikk på fredag. Ble også påvist streptokokk B for noen uker siden, som jeg nå har tatt apocillin for i to uker. Er forresten 34+2 uker.
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 27. januar 2008 #2 Skrevet 27. januar 2008 Jeg har også hyppige kynnere, og har hatt det lenge nå. Hadde det likt med førstemann. Husker at jeg hadde ekstra mye kynnere kvelden før fødselen kom igang. Fikk 9 dager før termin. Er du bekymret er det like greit å ringe, så slipper du tenke på det. Hvorfor tok du streptokokk B test, noen spesielle symptomer? Kunne tenkt meg å tatt en selv serdu, men føler liksom jeg må ha en grunn da. Har skikkelig nedpress, hatt det lenge, og har mye kynnere. Har hørt at dette kan være tegn, men er ikke sikker på om det er noe i det jeg har hørt. Skal til lege på torsdag så kanskje jeg skal spørre da
miren85 Skrevet 27. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. januar 2008 legen min utfører alltid streptokokk test på gravide. dette for at man skal være mer på den sikre siden i forhold til fødsel. Barnet kan jo bli smittet under fødsel hvis man har denne infeksjonen. Har også hørt at det er kommet nye retningslinjer der gravide som får påvist dette i svangerskapet, skal kunne få tilbud om antibiotikakur under fødselen. Jormor som nevnte dette for meg! Tenkte også siden jeg har hatt dette at det kunne gi litt tidlig fødsel, hørte det en plass ivertfall.??!
lilleluna7 Skrevet 27. januar 2008 #4 Skrevet 27. januar 2008 Hei! Jeg er 31+4 ukerpå vei, og har hatt ganske bra med kynnere siden jul. De har tatt seg opp i det siste. Er i ful jobb, men de siste dagene nå i uka har jeg vært hjemme på grunn av mensmurringer. Føler meg slett ikke bra idag og liggger på sofaen. Skal i hvertfall ringe legen i morgen eller føden i dag om det ikke bedrer seg... Ikke noe kjekt det her!
miren85 Skrevet 27. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. januar 2008 Ok. tenkte meg ut å gå en tur, men blir det verre så får jeg se hva jeg gjør. Ikke noe godt dette nei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå