Gå til innhold

dere som ble satt igang med første....

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan var fødsel nr 2 da? Jeg ble satt igang sist gang og fra vannet gikk og første ri tok det 2 timer til jenta mi var ute! Er redd det skal gå enda fortere denne gangen! Noen som har noen erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg ble satt igagn med begge jeg da..så sånn sett vet jeg ikke hvordan det hadde blitt med nr 2 visst den hadde startet tidligere..

Men med nr 1 tok det 5 timer fra mensmurringer til hun var ute..så fikk jeg da beskjed fra jordmødrene på sykehuset (gikk ukentlig på kontroll der med megge pga svangerskapdiabetes) at jeg skulle komme med engang jeg kjente noe. For de så hvordan min første fødsel gikk..mente det gikk fort.

Så spurte jeg om det hadde noe å si om jeg ble satt igang at den gikk så fort..og det hadde det ikke

Ble satt igang med nr to ogs..å da tok det bare 2 timer fra mensmurringer til hun var ute..på slutten gikk det skrekkelig fort

Så jeg hadde villet belage meg på enda en rask fødsel ja..

Jeg er jo veldig spent på denne her da..hvordan det går..er jo 6 år siden jeg gikk gravid nå..så jeg håper det har noe å si ang hvor fort denne vil ta..håper på en sånn nr 1 fødsel igjenn jeg :) nr2 gikk litt for fort..

Skrevet

jeg ble også satt igang med min første. det tok 2 timer. å nå er jeg så spent på om det vil si at jeg kommer til å gå over denne gangen også, og om det kommer til å gå like fort om den starter av seg selv. jeg synes personlig at 2 timer var helt ok jeg da.

Skrevet

er redd for å ikke nå frem til sykehuset jeg! Har vel rundt 40 min å kjøre dit. Er jo veldig greit at det ikke tar lang tid, men synes de 2 timene var et rent helvete. Innbiller meg at det ikke blir like intenst hvis det tar litt lenger tid. Men vet jo ikke før jeg ligger der da!

Skrevet

jeg bekymrer meg for akkurat det samme..siden det gikk så fort sist..jeg har vel 20-25 min til sykehuset + en mann som kommer hjem 6 dager før terminen..så jeg håper jeg ikke får før han kommer hjem .

Skrevet

kan man egentlig be om sykebil til sykehuset?? Da kommer man ihvertfall frem fortere! Håpe det ikke skjer noenting før mannen din kommer hjem da!

Skrevet

har lltid gått til termiene før..så går nok bra..

Bekymrer meg ikke om det nå, men det kommer vel sigende når det nærmere seg:)

Jeg må bare komme inn når jeg kjenner noe jeg..siden det har gått så fort..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...