Attpåklatten :-)™ Skrevet 27. januar 2008 #1 Skrevet 27. januar 2008 Sambo jobbet i baren i helgen og jeg har vært i 60 års lag til moren til en venninne:-) Artig å se hvordan de eldre fester.....akkurat som oss, faktisk men litt mindre dans kanskje. Noe damene var litt skuffet over igår. De syntes gutta hadde blitt sløve til å by opp til dans;-) Herlig gjeng og koselig å sitte og lytte til historier fra svundne tider:-)) Eldstedatter og hybelboeren vår tok ansvaret for lille rosa og idag sov vi leeeenge og kunne ligge på armen og være kjærester uten en liten frøken som skulle ligge i midten;-) Isted, da jeg sto opp, ville frøkna se film. Vi har to pc`er ved siden av hverandre og jammen har hun skjønt opplegget! Trykke på knappen for ON. Vente til alt var klart og mamma kunne taste inn passord. Så trykket hun på reject knappen og tok ut filmen som lå i (Elias) og puttet inn Mumitroll-filmen og dyttet den inn på plass! Hihihi, kanskje jeg endelig har fått en som er teknisk her i huset???? Det hadde vært no det:-) Nå skal vi kle oss og ut i finværet. Knallblå himmel og strålende sol - må jo ut og labbe da:-) Ha en fin søndag!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 27. januar 2008 Forfatter #2 Skrevet 27. januar 2008 Hahaha nå rappet hun jammen strømkabelen min også og puttet inni "sin" maskin!!!! Artig liten skrue med forkjølelsessår i nesa og med skjørt på snei:-)
dritgrei hei hei! Skrevet 27. januar 2008 #3 Skrevet 27. januar 2008 For en deilig morgen dere har hatt!!! Det gleder vi oss til her i huset... om fem år kasnkje.... tenk så deilig å kunne ligge lenge om morgenen å prate og stå opp å lage seg en kopp te for å legge seg igjen.... åååååååååååååååååååååååå det gleder jeg meg til!!! Mulig det er nok med tre unger likevel :-)))) hun snuppa di er av den tekniske arten, det er kult! Jeg syns jo det er stilig når han på 7 ordner opp slev, men det skulle tydeligvis bar mangle ;-))) Ha en fin søndag i sola!
Milli Vanilli Skrevet 27. januar 2008 #4 Skrevet 27. januar 2008 He he, de er herlige også.. Eldste min puttet lekemobilen sin opp i telefonladeren vår da han var ett par år.. Måtte ta bilde av det, da. Å ja, det er deilig å få sove lenge, sein frokost og en tur ut i det fine været.. Ha en fin-fin søndag ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå