ruffen Skrevet 27. januar 2008 #1 Skrevet 27. januar 2008 Hei. Det stikker sånn i brystene med ujevne mellomrom. Akkurat sånn stikking som når babyen har tatt noen tak og melka begynner å strømme. Husker det var sånn sist også, MEN denne gangen er det så vondt... Sånn at jeg må puste meg gjennom det og stoppe opp med det jeg holder på med. Er dette normalt? Eller kan det være begynnende brystbetennelse? Har hatt sopp, og det er ikke sånn stikking. Babyen er 7 uker.
"gullet" Skrevet 27. januar 2008 #2 Skrevet 27. januar 2008 kan kanskje være en begynnende brystbetennelse, prøv og få tømt brystene godt.. skal visst også være oppmerksom på om brystene blir hardere og varme.kjenner du "klumper" i bryststene ??? . d kan være melkeganger som har hopet seg opp... veldig viktig og få løst opp dette.. prøv og legge på varmt ( varmeflaske) i ca 20 min og masser forsiktig før du ammer/pumper... du kan evt prøve og amme hyppigere.. vet ikke om d er brystbettenelse, men d kan kanskje være verdt og prøve noe av dette
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå