Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 27. januar 2008 #2 Skrevet 27. januar 2008 Jeg kommer til å vente så lenge som mulig. Han er 2 år nå, og har ingen problemer med og sitte bakovervendt, hverken når det gjelder lengden, eller tolmodigheten hans i bilen. Helst venter jeg til han er 4 år, som anbefalt.
Gjest Skrevet 27. januar 2008 #3 Skrevet 27. januar 2008 kommer an på barnet det. Det setet vi har kan han sitte bakovervendt i til han veier 18 kg, ELLER til hodet måtte stikke over kanten av ryggen. Det som kommer først av de to. Etter det blir det nok framovervendt ja. Ser noen anbefaler det frem til 6-års alder....
blond Skrevet 27. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. januar 2008 Hvem anbefaler bakovervendt til 6-års alder? Ser ikke for meg hvordan en så stor unge kan sitte behagelig med beina da.
EnMamma Skrevet 28. januar 2008 #5 Skrevet 28. januar 2008 Ikke før han er minst fire år. Han skal sitte i et setet som er bakovervendt til 25 kg. De er for lange når hodet ved ørene stikker over kanten på setet.
EnMamma Skrevet 28. januar 2008 #6 Skrevet 28. januar 2008 Tor Einar Calisch blant annet anbefaler at man har barna bakovervendt til de veier 25 kg, eller til de eventuelt har vokst ut av setet på lengden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå