Kate77 Skrevet 27. januar 2008 #1 Skrevet 27. januar 2008 Måtte bare få sagt det. Er så utrolig mange negative innlegg om den pillen her! Har ikke hatt en eneste blødning på de fire månedene jeg har brukt den. Heller ikke merket noen bivirkninger. Er redd for at mange kan la være å prøve den pga. alle negative innlegg her. Det er ingen annen måte og vite hvordan den vil fungere for deg enn å prøve selv. Siden det er en pille er det jo bare å slutte om du får problemer!
Gjest Skrevet 27. januar 2008 #2 Skrevet 27. januar 2008 Understreker det jeg også! Jeg har ikke tålt noen hormonpiller i det hele tatt, prøvd mange forskellige typer og reagerer med humørsvingninger, null sexlyst, kviser etc på alle desverre. Verst er at jeg heller ikke kan ha spiral på toppen.. Heldig dere som tåler det, lurer på hvorfor det er så store forskjeller.
Fire småtroll Skrevet 27. januar 2008 #3 Skrevet 27. januar 2008 Gått på de i seks mnd jeg, og de fungerer kjempefint! Ingen blødninger eller andre bivirkninger... Jeg tåler ikke vanlige p-piller, får hodepine, nedsatt lyst, soppinfeksjoner og dårlig humør. Men det er østrogenet som gir meg de bivirkningene og i cerazette er det ikke østrogen, passer meg ypperlig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå