Gå til innhold

Noen som ikke kjenner noe til fødselen og er nærme?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

er 38+4 idag jeg, ingen merkbare kynnere, INGENTING....

han kommer til å bli der inni lenge tror jeg..

fin form, er bare tungt og klarer ikke å være så aktiv. har begynt å sove godt igjen, våkner bare når jeg skal tisse så sovner jeg fort igjen.. det er jo kjempe bra da.. men vil gjerne merke noe.. ;D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er også 38 ++ og driver også å kjenner etter opptakter til fødsel. Kroppen har øvd seg i flere uker så tårene har sprettet. De siste nettene har det vært rolig og jeg har sovet med unntak av tissing.

Forrige fødsel startet med noen rolige dager, slimproppen og tegningsblødning. Magen var da steinhard hele dagen etter bødningen og gikk rask over i rier 10min, 5 min og 3 min.

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin om 5 dager og kjenner ingenting nytt. Ingen merkbare kynnere, ingen smerte eller nedpress.. er førstegangsfødende og skulle så gjerne fått noen tegn på at modningen i det minste er i gang.. Er en slimpropp så mye å be om?

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 37+1 og jeg har bynt og kjenne stikking i underlivet de siste dagene.. og nedpress.. men er sikkert normalt:)kommer nok ikke med det første tenker jeg!! førstegansgsfødene så jeg er så usikker på alt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dere 1. gangs fødende alle som har skrevet her? Husker med min første så hadde jeg heller ingen tegn. Kjente det stakk skikkelig en gang og det var 14 dager før fødsel. Hodet festet seg ikke, ingen slimpropp, bare vanvittig sliten i ryggen. Så fikk jeg noen dager jeg følte meg bedre.. tenkte at nå er det lenge til lille jenta vil ut, men så neste morgen våknet jeg og lå i senen å tenkte.. dette blir en "fin" dag, som starter med vondt i ryggen. I det jeg reiste meg opp sa det splæsj! og da gikk vannet..Riene lot seg vente på men ca 7 timer senere fikk jeg rier og fem timer med tette rier kom gullet. Nå er jeg annengangs og har gått med stenhard kynnermage siden jeg var 5 mnd på veg, var på ul på sykehuset jeg skal føde denne uken, og da satt jeg med EEG måler på magen som måler hjerte og fosterbevegelse, og rier, og da sa jordmor at jeg hadde modnings veer allerede. Ble kjempe glad!! Tenkte da skjer det snart, men jeg kunne visst fint gå til termin eller lenger og jeg har termin 22.02.. Bu hu.. håper det skjer litt før! Vil så gjerne hilse på lille gutt snart:)

 

Lykke til alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

førstegangs jeg som la inn innlegget iallefall.

Inatt hadde jeg faktisk antyding til menssmerter og en masse kynnere på rad, begynte neste å lure på om det var begynnelsen på noe. Men jeg sitter nå her uten en enste kynner igjen :)

men det som er så rart er at de to siste dagene så har jeg ikke skjønt hvordan han ligger, har ligget med hodet ned hele tiden og hatt akkurat samme bevegelse med å sette rompa til værs på ene siden og føttene ut andre. men nå skjønner jeg det ikke. også hadde han hikke inatt og da var hikken helt øverst på magen!!! OH no.. er det grunn til bekymring eller?? kan han ha snudd seg med hodet opp??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2. gangs fødende jeg. Har 4 dager til termin, men kan ikke si jeg kjenner noe spes. til at lillegutt skal komme. Bare noen kynnere nå og da. Sist gikk jeg 6 dager over termin, håper at jeg slipper det nå. Første gang merket jeg ikke at slimproppen gikk, vannet gikk heller ikke, det tok de på sykehuset. Det startet med små rier to døgn før fødselen. Ca 15.20 min. mellom hver ri, du merker det iallfall når riene kommer. Jeg håper og tror det går litt raskere denne gang. Til dere som er førstegangsfødende, prøv å slappe av og pust med magen når riene kommer, ikke bli stresset, det ble jeg og dermed veldig sliten når jeg kom til fødsel. Lykke til alle sammen, vi nærmer oss:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3.gangs og 12 dager til termin i dag.. forrige uke var skikkelig ille.. masse kynnere som kom med 10 min mellom i timesvis nesten hver dag...

Siden fredag har det vært veldig rolig.. førstemann kom 14 dager før, så jeg har liksom vært litt optimist da. .men kanskje det å være i god form er et godt tegn.. det har kommet veldig plutselig de andre gangene...

Grugleder meg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er virkelig helt merkelig. Trodde jeg skulle være litt klokere på fødsels tegn denne gangen, men nei da.. føler meg like grønn. Skal til jordmor i morgen og hun skulle sjekke om jeg har noe åpning enda.. VELDIG spent på resultatet.en ting jeg gleder meg enormt til denne gangen er å få lille gutt på magen etter fødsel. Det skal bli så koselig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lenchen *fødeklar*

Jeg kjenner masse til kynnere og nedpress denne gangen, men forrige gang kjente jeg ingenting før fødselen plutselig var igang.

 

Svigerinnen min som er jordmor sier at man kjenner mer til kynnere og at kroppen forbereder seg når man er fleregangsfødende, så det trenger ikke å bety noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nå 39 + 4 og merker da ingenting spesielt. Hodet er festet og magen har sunket ned, men jeg kjnner meg egentlig helt fin. Har ikke kynnere eller noen andre "tegn" på fødtsel.

 

Jeg håper at jeg slipper å merke noe til det en natt til..da jeg pga ras er sperret inne i bygda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har 3 dager igjen, og kjenner ingenting!! hodet har heller ikke festet seg, så har fått beskjed om å ikke stresse for mye i tilfelle vannet går, og jeg kanskje bør legge meg ned. er andregangs, og første gang gikk vannet først, og d tok ca 10 timer før d skjedde noe mer, heller ikke da hadde jeg noe tegn på forhånd om at ting holdt på å skje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 dager til termin. Ikke sovet noe i natt, hadde masse kramper og sting i magen. Trodde at nå var det i gang, men den gang ei. Helt fin her jeg sitter å venter i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...