Gå til innhold

Hvor ofte dusjer/bader dere og barna deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ungene bader ca 2 ganger i uken. Jeg dusjer ca 3 ganger i uka.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dusjer selv hver dag, snuppa bader/dusjer ca 3 ganger i uka (inkl svømming)

Skrevet

Eldste dusjer ca. annenhver dag, minste på 14 mnd bader hver tredje dag. Jeg dusjer til jul og påske.

Skrevet

Jeg vaker håret med to eller tre dagers mellomrom. Jeg dusjer hele meg 1-3 ganger i uken. Synes 1 gang i uken er nok, ellers får jeg så lett eksem.

Barna bades 1 gang i uken og da vasker de håret, med mindre de har øreverk eller er veldig forkjølet.

Vi vasker oss på alle strategiske plasser hver dag.

Skrevet

Jeg og mannen i huset dysjer hver dag, gutten vår på 14,5 mnd dysjer/bader annenhver dag ca, av og til hver dag og av til hver tredje dag;)

Skrevet

Her dusjer jeg hver morgen, og lillemann bader hver kveld!

Skrevet

Eg dusjer stort sett annehver dag, når eg vasker håret. Av og til blir det oftere, kjem litt an på kva eg skal. Jenta mi bader ein gang for veka, så sant det ikkje er nødvendig å bade meir, el. blir det med den daglige vask av rumpe, hender og ansikt. :).

Skrevet

Jeg dusjer hver kveld, lillegutt bader/dusjer ca. 2 ganger i uka.

Skrevet

Jeg dusjer hver dag, snuppa dusjer kanskje 4-5 ganger i uken. Har ikke fast bestemt når hun skal dusje.

Skrevet

jeg dusjer hver dag. snuppa bader hver kveld. bruker badet som en fin avslutning på dagen, hun blir søvnig og ren. vasker håret hennes ca annenhver dag.

Skrevet

Jeg dusjer hver dag, men hårvask og barbering blir gjort annen hver dag. Jenta mi bader ca. 2 ganger i uka.

Skrevet

Jeg dusjer og vasker håret hver dag, knerten bader hver kveld (men vasker ikke håret hans mer enn 3 ganger i uken)

Skrevet

Ser det er mange som dusjer hverdag her. Helt greit det, men blir ikke huden deres veldig tørr? Annen hverdag dusjer jeg og eller ved behov. Har jeg vært og gått lang tur evt trent er det oftere, men da ikke alltid håret.

Skrevet

Dusjer selv annenhver dag. Knotten bader stort sett hver kveld hun. Elsker å bade så det har blitt en del av kveldsrutinen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...