Gå til innhold

Er det ikke det ene så er det det andre (om soving på natt)........


Gjest

Anbefalte innlegg

har helt til nå hatt en skrikende baby som sovnet fra kl 2 til 4 om natten. I går var det ikke så mye søvn på han så han var nok overtrett,så da jeg la han i går så sovnet han ikke pga at han var overtrett (tror jeg da),skrek ikke noe heldigvis men ville ikke ligge i sin egen seng så jeg la Tenkte at jeg ikke skulle vugge/bysse han i søvn siden jeg vil at han etterhvert skal falle i søvn av seg selv. Aller helst skulle han ha sovnet tidligere men han skrek ivertfall ikke,så det har jo vært ett fremskritt heldigvis.

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner meg så igjen med dette soveproblemet med min førstefødte... HELDIGVIS hadde vi bare henne da.. Var et mareritt.. Satt opp med henne til 3 omtrent hveeeeer natt fordi hu ikke ville sove.

 

Nå har vi jo en liten gutt på 5 uker i tillegg, og han er velsigna med et godt sovehjerte:D Takk og pris for det:) Ellers hadde det vært tøft å stå opp med den eldste på 1,5 år...

 

Gutten vår sovna 22.30 igår, og blir amma 1-2 ganger på natta:) Av og til sovner han tidligere, andre ganger blir det nærmere midnatt, men har ikke vært oppe lenger enn det... AAAH:D Flinke gutten min:)

 

Sover fortsatt mye på dagen også bare for å ha nevnt det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan sover gutten din ellers på dagen og kvelden Skorpion73 og skytte07 ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...