Gå til innhold

Hvor ofte dusjer/bader dere og barna deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten og jenta mi bader ca 2 ganger i uke. Selv dusjer jeg ca 3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg, hver dag. Barna mine bader ca 2-3 ganger i uken.

Skrevet

Om jeg sier at jeg dusjer hver dag og guttungen bader tre ganger i uken, skal vi krangle om det da?

Ellers så klarer jeg virkelig ikke forstå hvorfor du la ut dette innlegget her inne, ei heller hvorfor du må være anonym.

Skjems du over vaskerutinene deres?

Skrevet

Vi voksne hver dag, 9åringen og 2 åringen annenhver dag, babyen 2 ganger i uka.

Skrevet

Annenhver til hver dag.

Ikke for at dem trenger det, men de eeeeeeeeeeeeeeelsker å bade.

Blir visst aldri lei!

Skrevet

Dusjer hver dag, jentungen bader ca. annenhver dag. Lurte du på hva som var riktig svar, HI?

Skrevet

Ser ut som Hi her har et jævlig stort hygieneproblem ettersom hun kun dusjer ca 3 ganger i uka.. Her må jeg piske de 2 yngste inn i dusjen og piske de 2 eldste ut av dusjen hver dag, da de har en irriterende tendens til å tømme varmtvannstanken før det blir min tur:-)

Skrevet

Ungene ca hver fjerde dag, eller etter behov. Har de f.eks drite på seg eller har sjokolade fra topp til tå, er det bare å hive dem i badet..

Jeg dusjer annen hver dag eller etter behov. Skal ikke utdype hva jeg blir grisete av.. ;o)

Skrevet

Jeg dusjer hver dag og snuppa bader hver dag :)

Skrevet

her bades det sånn ca hvert tredje lysår. for da står den tredje månen på skrå slik at ikke vannet på den østligesiden blir for varmt og temperaturen på vannet blir da litt kjøligere og da er det deilig å bade skjønner du. er det ikke slik for alle da?

Skrevet

Patetisk. Er det noe rett svar her?? Nei, så klart ikke. Bare et spm.

Skrevet

jeg bader henne ihvertfall annenhver kveld, men er hun ekstra skitten en dag blir det bad.

Skrevet

Er det virkelig et jævlig stort hygieneproblem å dusje 3 ganger i uke? Annen hver dag? Latterlig.

Skrevet

jeg vasker håret annenhver dag, men vasker selvfølgelig intimsonene hver dag.. er ikke noe gale å dusje annehver dag syns jeg, det er jo forskjellig fra person til person hvor ofte de trenger dusj.

Skrevet

Må det bar legges ut krangle innlegg her inne ? Nei, skjems ikke over vaskerutinene våres.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...