Gå til innhold

Da har jeg funnet drømmehuset:)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får ikke fram linken...

Skrevet

Hva er det med dib og linker?

 

Ja for de spesielt interesserte er notar koden 053-2007-00244

Skrevet

nei jeg vet for jeg testet selv etter å ha postet innlegget. Hvis du vil se er Notar koden 053-2007-00244

 

Vel verdt en titt:)

Skrevet

veldig overdådig stil spør du meg, men huset var fint det:-)

Skrevet

Der må det bo en mangemillionær... =) Tror ikke lønna mi hadde strekt til halvparten av de mnd utgiftene engang, hehe..

 

Men nydelig hus =)

Skrevet

Jøss... skal si vi har lik smak.

 

Håer det følger med tjenere da :-)

Skrevet

Ja jeg ville nok tonet det ned litt og hatt litt mere luft rundt meg:) I drømmene mine da hehehehe mangler bare noen millioner.....eller 10:)

Skrevet

Var fint det gitt.. Men tror jeg må ha tjenere og hushjelp for å bo i ett sånt hus.. hehe

Skrevet

Ja en kokk, rengjøringshjelp og gartner hadde jo vært prikken over i`en:) Jeg synes slike eiendommer er fantastisk fine og ekstra flott blir det når de bevarer stilen etter renovering. Det er jo ikke så mange perler i så god forfatning igjen rundt omkring.

Skrevet

Det er jeg som selger det! Det ble litt mye for bare meg og lille gull, så nå bor vi i en leilighet på 50m2 i en høyblokk istedet :-p

 

Sinnsykt hus! Skulle gjerne bodd der, jeg, men måtte hatt hushjelp ja. Så vidt jeg klarer å holde orden der jeg bor nå ;-)

Skrevet

hehehehe sendte akkurat melding til samboer om at hvis han hostet opp 6 mill så hadde jeg funnet et nytt hus. Han klager litt på plassen her om dagen, men mor nekter å flytte:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...