Gjest Skrevet 27. januar 2008 #1 Skrevet 27. januar 2008 http://www.notar.no/kjope/eiendom/herskapsvilla_med_fantastiske_kvaliteter_-_jeloey-053-2007-00244/vis-alle-bilder Drømmer.........om en fet lottogevinst:)
Gjest Skrevet 27. januar 2008 #3 Skrevet 27. januar 2008 http://www.notar.no/kjope/eiendom/herskapsvilla_med_fantastiske_kvaliteter_-_jeloey-053-2007-00244/nr4 kanskje den funker?
Gjest Skrevet 27. januar 2008 #4 Skrevet 27. januar 2008 Hva er det med dib og linker? Ja for de spesielt interesserte er notar koden 053-2007-00244
Gjest Skrevet 27. januar 2008 #6 Skrevet 27. januar 2008 nei jeg vet for jeg testet selv etter å ha postet innlegget. Hvis du vil se er Notar koden 053-2007-00244 Vel verdt en titt:)
*Minnie Mus* Skrevet 27. januar 2008 #7 Skrevet 27. januar 2008 veldig overdådig stil spør du meg, men huset var fint det:-)
Salto&lille flikkflakka Skrevet 27. januar 2008 #8 Skrevet 27. januar 2008 Der må det bo en mangemillionær... =) Tror ikke lønna mi hadde strekt til halvparten av de mnd utgiftene engang, hehe.. Men nydelig hus =)
M@mm@ til mine barn Skrevet 27. januar 2008 #9 Skrevet 27. januar 2008 Jøss... skal si vi har lik smak. Håer det følger med tjenere da :-)
Gjest Skrevet 27. januar 2008 #10 Skrevet 27. januar 2008 Ja jeg ville nok tonet det ned litt og hatt litt mere luft rundt meg:) I drømmene mine da hehehehe mangler bare noen millioner.....eller 10:)
Shabby Cheap Chic Skrevet 27. januar 2008 #11 Skrevet 27. januar 2008 Var fint det gitt.. Men tror jeg må ha tjenere og hushjelp for å bo i ett sånt hus.. hehe
Gjest Skrevet 27. januar 2008 #12 Skrevet 27. januar 2008 Ja en kokk, rengjøringshjelp og gartner hadde jo vært prikken over i`en:) Jeg synes slike eiendommer er fantastisk fine og ekstra flott blir det når de bevarer stilen etter renovering. Det er jo ikke så mange perler i så god forfatning igjen rundt omkring.
Matja Skrevet 27. januar 2008 #13 Skrevet 27. januar 2008 Det er jeg som selger det! Det ble litt mye for bare meg og lille gull, så nå bor vi i en leilighet på 50m2 i en høyblokk istedet :-p Sinnsykt hus! Skulle gjerne bodd der, jeg, men måtte hatt hushjelp ja. Så vidt jeg klarer å holde orden der jeg bor nå ;-)
Gjest Skrevet 27. januar 2008 #14 Skrevet 27. januar 2008 hehehehe sendte akkurat melding til samboer om at hvis han hostet opp 6 mill så hadde jeg funnet et nytt hus. Han klager litt på plassen her om dagen, men mor nekter å flytte:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå