Gå til innhold

Vises det på ELtesten

Anbefalte innlegg

Skrevet

om du er gravid? blir den automatisk positiv om en er gravid? hatt flere positive tester de siste dagene.. men ikke positive nok til å påvise el. tenkte i såfall at hcg vises seint hos meg om jeg ikke hadde mensen, bare en blødning forje gang (kortere enn vanlig). Har tatt en test forje helg (fordi jeg plutselig begynnte å kaste opp), men den var negativ. det var rett etter tr.

Hmm.. mange spm. jeg sitter inne med.. må bare få de ut så jeg kanskje kan få litt mere peiling :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Ja en El test kan slå ut positivt. Jeg brukte EL test nå når jeg ble gravid fordi jeg var tom for gravidtest. Spennende dette. Jeg hadde billig strips. Den ene streken var ikke like tydelig som den andre, men det var klart en tydelig og farget strek. Lykke til!!

Skrevet

jeg har det like dann.. nå er det 2 dager til ikm.. å mine el tester(billig strips) viser også en sterk strek :) ikke like sterk som kontrollstreken, men sterkere enn den noen gang har vært :)

så jeg er veldig spent på om jeg er gravid :)

:)

Skrevet

Det kan jo se ut som dere begge er gravide. Er streken også farget? Den slo ut på meg som om det var EL jeg hadde. Ta en gravidtest!

Mahalkita..fint navn..er du fra filippinene?

Skrevet

hmm.. tror ikke jeg er gravid.. :/ tok en el-test igjen nå, fikk to streker men den ene er veldig svak, svakere enn de tidligere. kan virke som om jeg har hatt el tidligere enn forventa. da har det nok ikke klaffet denne mnd. heller. Jeg bruker de billige testene jeg også. Får bare vente te ikm og se! takk for svar :)

Skrevet

Takk for det :) Nei er ikke fra Fillipinene, men jeg har noen i familien som er det :) Så derav navnet ;) Hvordan viste du at det var fillipinsk? Vet du hva det betyr også eller? ;) Syntes det er et flott ord og passet godt å bruke det som navn her inne på forumet :)

Skrevet

Mahalkita vil ha spire! Ja jeg vet hva det betyr (jeg elsker deg) og er et kjempefint ord. Halve slekta mi er fra filippinene. Jeg snakker ikke flytende men kan en del av språket (tagalog). Lykke til med testingen..håper du blir her inne på 1.trimesester!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...