Gjest Skrevet 27. januar 2008 #1 Skrevet 27. januar 2008 Er så kjedelig når gubben har dratt på langtur... BLÆH...på toppen har jeg vært sur og grinete de to siste dagene...og nå måtte han dra...har så dårlig samvittighet..men lovte jeg skulle gjøre det godt igjen til neste helg. Føler meg som ei megge :-(
Pampers123 Skrevet 27. januar 2008 #2 Skrevet 27. januar 2008 Jeg er alene med ungene 14 dager i strekk jeg.. Mannen jobber på plattform, men er hjemme 1 md i gangen da.. Det går så bra så. Dagene går jo så fort når vi er alene, at jeg får nesten ikke med meg at han har vært borte jeg
Gjest Skrevet 27. januar 2008 #3 Skrevet 27. januar 2008 Høres mye bedre ut..min kjører enten langt eller så jobber han lange dager(12 timer+). Kun helgene vi får noe tid sammen. Hadde vært bedre om han var borte i 2 ker og hjemme i 4 uker.slik som pappa, han jobber også offshore.
Pampers123 Skrevet 27. januar 2008 #4 Skrevet 27. januar 2008 Ja du har rett i det. Vi koser oss sammen når papsen er borte, og det er godt å kjenne at man savner hverandre. Også er det veldig godt at når han er hjemme så er han hjemme..
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 27. januar 2008 #5 Skrevet 27. januar 2008 off det er ikke noe gøy og "skilles" når ting har vært litt teit på forhånd. da blir ihvertfall jeg gåene og tenke på det hele tiden. du får finne på en overaskelse til han når han kommer hjem. så har du noe og glede deg til :-)
Gjest Skrevet 27. januar 2008 #6 Skrevet 27. januar 2008 Det er rett og slett fælt både for ham og meg. Jeg er så gretten og lett irritert for tida også..bjeffer for den minste ting. Prøver å ta meg sammen for ungenes og hans del..men det er ikke så lett. Koker i meg hele tida...dritt piller!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå