Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 27. januar 2008 #1 Skrevet 27. januar 2008 Skal kle lillegutt snart og ut i sola, etterpå skal vi til min mor og være der en stund så til mine svigerforeldre.. Mye med to å besøke på en dag, men deilig å få det unnagjort! Når kvelden kommer skal meg og sambo se film og spise litt god mat:-) Hva med dere da?
Skorpion Skrevet 27. januar 2008 #2 Skrevet 27. januar 2008 Nå bader eldste gutten. Så skal han ut en tur. Lille jenta skal ha lunsj snart og sove i 13 tiden. Klokken 15 skal jeg på jobb og jobbe til 22. Da er det ikke lenge til det er senge tid når jeg kommer hjem.
Spirevipp med go`gutten Skrevet 27. januar 2008 #3 Skrevet 27. januar 2008 Vi skal nok gjøre som i går, være sammen med lillegutt når han er våken, og male gangen vår mens han sover. Fikk malt så mye i går, både mens han sov i vogna og etter han hadde lagt seg for natta, så nå er jeg skikkelig positiv og ivrig etter å male mer! :-) I kveld blir det hamburger og kanskje en film eller bare tv :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå