Kondis som en murstein Skrevet 27. januar 2008 #1 Skrevet 27. januar 2008 Jeg har den som heter Flawless, ble anbefalt den til det pudderet. Men den reker så fælt, verre enn bikkja jo... Har hår fra den i hele ansiktet og nedover genseren når jeg er ferdig. Har prøvd å dra ut løse hår før jeg bruker den, men det er like ille hver gang... Noen tips?
Pampers123 Skrevet 27. januar 2008 #2 Skrevet 27. januar 2008 Hm det var rart.. jeg har også den flawless face kosten, og den røyter ikke i det hele tatt den.. Kan du ikke dra tilbake og klage på den?Den er jo dyr..
Gjest Skrevet 27. januar 2008 #3 Skrevet 27. januar 2008 Har den selv,og den har begynt å røyte.Tenkte å prøve å vaske den,fikk beskjed om å behandle den som vanlig hår.Så shampoo var visst bra;-)
fiona71*2pp Skrevet 27. januar 2008 #4 Skrevet 27. januar 2008 Min røyter også noe helt sjukt. Samboern tror jo nesten jeg har barbert meg etter at jeg er ferdi å dolle meg opp. Vasken er full av hår!
Mamma'n til gutta boys™ Skrevet 27. januar 2008 #5 Skrevet 27. januar 2008 bruker kabuki brush. Kjøpte på E-bay. Tror det er fastere og tettere bust på den. Veldig fin dersom e vil at pudderet skal være dekkende. Anbefales. Røyter ikke!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå