Gå til innhold

Plutselig blitt kvalm (noen fra Narvik her?)


Chat29

Anbefalte innlegg

Hei, hei! I de siste fire dagene har jeg blitt kvalm....sonn kvalme som ligger der hele tide. I tillegg er jeg kjempetrøtt. Er 7 uker på vei. Har ikke vært kvalm tidligere så lurer bare på om d er normalt å bli kvalm etterhvert i svangerskapet?

 

Ellers lurer jeg på om det er noen fra Narvik her? Jeg er nettopp flyttet hit pga samboer så hadde vært godt å møtt noen i min situasjon. Savner vennene mine så mye nå at vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Blir litt prating på tlf eneste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :)

Kvalme kan jeg ikke svare på da jeg foreløpig ikke er kvalm selv (bank i bordet). Er 7+4 i dag.

 

Det jeg derimot kan svare på er at jeg er fra Narvik, så du må gjerne ta kontakt. Bare å sende meg en melding i postkassen her om du vil ha nærmere kontakt :)

 

På grunn av at jobben ikke kunne tilrettelegge for meg er jeg permitert resten av svangerskapet. Så det er bare greit å ha noe å gjøre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I mitt forrige svangerskap ble jeg dårlig når jeg begynte på min 8. uke. Jeg ble dårlig før helgen, når jeg gikk inn i min 7. uke, og er nå dårlig 24 t i døgnet. Og tenk at jeg var naiv og trodde at jeg hadde sluppet unna denne gangen. Så fort man glemmer! Ha, ha, ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei. ja jeg er nå kommet i min 8 uke og har de siste dagene vært veldig kvalm og uvel... men det er jo sånn noen får med på kjøpet når vi går sånn:) i mitt forrige svangerskap var jeg innlagt masse pga hyperremesiss el extrem kvalme og brekninger. men håper det gir seg ettet uke 12 denne gangen. ønske deg lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Er også fra narvik. Er i dag i min 9.uke, og har foreløpig termin den 7.september. Fint å vite at vi er flere fra narvik :)

 

Har selv vært en del kvalm de siste 2 ukene. Ikke så mye at jeg har kastet opp, men nok til at jeg ikke har så lyst på mat. Særlig rundt middagstider er det værst. Er også veldig trøtt. Sover 2 timers middagskvil hver dag, hehe. Heldigvis skal det vist bli bedre etter hvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere!

 

Takker så mye for svar :0) Da er vi tre fra Narvik da iallefall. Kanskje vi kunne prøvd å møtes etterhvert som vi er så pass langt ute i graviditeten at vi har fortalt det til venner og evt familie?

 

Ellers går det veldig opp ned med kvalmen min for tiden. Er noe mat jeg bare ikke klarer tanken på en gang. Har ikke spydd enda heldigvis. Håper bare det ikke blir værre.

 

Syntes ellers synd på samboen min. Er passelig urasjonell til tider. Huff...hormones!!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja hadde vært bra å møttes for å dele erfaringer/bekymringer osv. Jeg for min del blir ikke å fortelle noen om graviditeten før etter uke 12. Skal til jordmor i uke 12, og håper å få høre om hjertet til babyen slår. Hvis alt da er bra, tror jeg vi blir å fortelle det. Men når det er ute i det åpne, kan vi gjerne møtes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Plutselig kvalme her også. Var ikke kvalm i det hele tatt med nr.1, så forventet ikke helt dette. Men det er jo tidlig ennå (6+1), kan jo bikke begge veier mtp kvalmen

Er fra Narvik jeg også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...