Gå til innhold

Innkjøp av ALT....

chick28 blir trebarnsmamma=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

heisann...

Jeg venter barn nr to og må kjøpe alt inn igjen på nytt, for mye av utstyret til nr 1 var lånt, og har flyttet fra barnefaren så en del av det ble igjen der og.

Vi skal kjøpe nytt hus, ny bil og baby utstyr, så jeg vil gjerne starte med dette nå, litt etter litt slik at jeg slipper å legge ut alt på en gang. Noen som har sider der jeg kan få kjøpt ting? Vil veldig gjerne ha alt nytt jeg da men det kan bli noe dyrt....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HVor bor du da? Hvis du har mulighet til å ta en tur til Happyland på Svinesund er jo mye penger spart der :o)

Ellers kan du jo sjekke priser på utstyr på nettsider fra andre land, også mye å spare der.

Ellers må jo tipset være å handle mye nå mens det ennå er salg, kan gjøre masse kupp :o)

Skrevet

BarnasHus har vel utstyrsalg for tiden mener jeg, rabatt på vogner, stellebord, bilseter osv :)

Skrevet

Ikke er her barnas hus eller noe, og jeg bor vel ca 8 timer fra svinesund=)

Så må nok begynne å surfe nettet og butikkene der, men så er det dette med å bestille og om det er mangler eller feil med varen så må den insendes igjen... tungvindt.. men, det skal ikke være enkelt=) hehe, sikkert bare jeg som funderer for mye på det..

Må vel på salg ja, får vite i morgen om jeg skal ha 1 eller to og etter det er det vel bare å starte handelen=)

Skrevet

For & spare litt penger...gå inn på : www.finn.no & www.qxl.no

Jeg har kjøpt både seng-stellebord & kurv m/stativ på finn.no.Det folk selger i dag er så fint brukt,mye er jo helt nytt :o)

Lykke til :o)

Skrevet

tusen takk=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...