Gå til innhold

Pute unger magen? beina? melk i puppene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor skal jeg ha pute unner magen når jeg ligger på siden, det er da ikke plass til det.

Jeg har hørt mange har bena høyt, hva skal det hjelpe?

Pute mellom lårene?

Det blir som en putekrig i senga hver natt for å organisere alle disse putene som stadig lamler ut og må plasseres på nytt.

Kan ikke noen bare sy en borrelås drakt hvor vi kan feste alle disse putene til?

for 1 1/2 uke siden kom det masse veske ut av puppene, noe var hvit aktig... det kom såpass at jeg var våt på armen, da jeg lå på siden og samboern som lå med ryggen mot meg, ble rimlig fuktig på ryggen.

Så har det ikke skjedd noe mer på flere dager.

Om samboern sutter på puppen min (tehehe...*blush*) er det stor risk for at han vil få i seg noe melk da?

Er i uke 25.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oida, litt skriveleifer.

Under, ikke unger. hihi jeg tenker mye på unger nå omdagen, kanskje derfor.

Skrevet

pute/dyne mellom beina skal hjelpe på de som sliter med bekken. Men kan også legges mellom hvis du syns det er mer behagelig.

Beina høyt , for å hjelpe på vann i beina. Mange blir hovne og dette er rimelig ubehagelig .

Og råmelk er vanlig å få. Og hvis han suger mye på puppene er sjansen stor for at han vil få seg en slurk:)

Skrevet

Man kan jobbe FOR hardt for å følge alle rådene også- Mye av det man hører har ingen egentlig hensikt:) Det er nok bedre om du bare forsøker å finne råd mot det du måtte ha av svangerskapsplager der og da:) Jeg har også hørt at man skal støtte både det ene og det andre med puter men klarer meg fint med den til hodet.:)

Skrevet

jeg tok sommerdyna i dag å rulla sammen til ei pølse, sydde et dynetrekk sammen rundt den, å dette skal jeg ha til å ha mellom beina når jeg sover (ligger på siden) for å avlaste bekkenet mitt litt.

er i grunn alt jeg bruker å, foreløpig hvertfall. er jo bare å dandere dyna si og da etterhvert som en snur seg :)

ikke fått no melk enda jeg heldigvis, kan godt vente til slutten det. er 25 uker i morgen.

Skrevet

Takk skal dere ha, men hva skulle pute unner maven hjelpe??

Skrevet

Ikke under maven,ryggen.For når du har kommet til nesten 3 trim og når du begynner å bli stor, kan babyen stoppe hovedpulsåra di...

derfor skal du ikke ligge rett med ryggen etter en hvis periode....

Skrevet

Noen liker å støtte opp magen når de ligger på siden. Er vel mer aktuelt når man har blitt veldig svær og ingen stillinger er behagelige lenge uansett:) Og selv om livmora kan presse litt på hovedpulsåra og gjøre deg litt dårlig om du ligger på ryggen er dette skjeldent noe å bekymre seg om. Bare ubehagelig, ikke egentlig farlig. Du kan legge en pute under ene siden på ryggen så du ikke ligger rett oppå denne åra, men de fleste ligger best på sidene uansett.

Skrevet

Takk igjen for fine oppklarende svar :)

Ligger jeg på siden blir jeg kvalm (o.o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...