Gjest Skrevet 27. januar 2008 #1 Skrevet 27. januar 2008 Guri så fort det har gått denne gangen. Forrige sv.skap sneglet dagene seg frem, nå løper de....hehe
ormeynglet Skrevet 27. januar 2008 #2 Skrevet 27. januar 2008 Heisan, og velkommen hit. Bare ei uke siden jeg kom hit selv, og her skal vi oppholde oss ei stund. Lykke til videre
hugolina med henrik 1 år Skrevet 27. januar 2008 #3 Skrevet 27. januar 2008 Velkommen hit,har også bare vært her inne et par dager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå