Gå til innhold

Hvor farlig er det egentlig..


Anbefalte innlegg

Skrevet

med oljebasrt maling? bygger hus og det blir mye maling fremover. begynnte med å male i går. Jeg vet ikke om jeg kan være gravid eller om el har kommet ennå, pga ustabil syklus. men hivs jeg er gravid eller blir det i nærmeste fremtid, hvor farlig er det for fosteret? og når er det farlig? Kan jeg male frem til en eventuell poitiv test? kan jo være gravid uten positiv test også, at hcg kommer seint? hmm.. litt engstelig. noen som kan hjelpe med svar?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kopiere fra snartmamma.no,:

 

Oljebasert maling avgir farlige gasser i en kort periode. Vannmaling lukter ikke så sterkt, men den er faktisk ikke bedre av den grunn.. for den avgir gasser over lengre tid. Luft godt, og ikke opphold deg lenge i malte rom!

 

Men bruk maske hvis du skal male,så unngår du å puste direkte inn,

Skrevet

takk skal du ha :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...