Anonym bruker Skrevet 27. januar 2008 #1 Skrevet 27. januar 2008 Var i svømmehallen...... Hun hadde flott slank kropp, ikke noe ekstra fett. Det som var så pussig (pussig og pussig, vel, har aldri sett det før iallefall) var at hun hadde strekkmerker på sidene, på side"flesket". Var så rart å se en så slank en med strekkmerker. Er jo vant til fleskeberget meg med strekkmerker, og trodde liksom at strekkmerker var forebeholdt de med litt mer flesk på kroppen ;o) Men flott var hun, med eller uten strekkmerker )
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2008 #2 Skrevet 27. januar 2008 Nei da...man trenger ikke være tykk for å ha strekkmerker. Jeg veier 50 kg og ser helt jævlig ut. Strekkmerker på magen, "sideflesket", og puppene...Og masse ekstra hud som henger på magen. Veldig sexy...not
KaMa Skrevet 27. januar 2008 #3 Skrevet 27. januar 2008 Strekkmerker får man pga hormoner og om man er genetisk disponert for det. Overvekt har i grunnen lite å si.
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2008 #4 Skrevet 27. januar 2008 Ja, jeg vet. Men det var så "snodig" å se en tynn jente med strekkmerker. Kanskje ikke det er merkellig i det hele tatt, men jeg har aldri sett det ;o)
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2008 #6 Skrevet 27. januar 2008 Man får ikke strekkmerker kun pga hormoner.
KaMa Skrevet 27. januar 2008 #7 Skrevet 27. januar 2008 Man får ikke nødvendigvis strekkmerker fordi om man går opp i vekt. Man får strekkmerker når kroppen forandrer seg, f.eks i puberteten og ved en graviditet, og da har hormoner noe å si ja.
blond Skrevet 27. januar 2008 #8 Skrevet 27. januar 2008 Strekkmerker er som rynker: merker av det livet man har levd.
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2008 #9 Skrevet 27. januar 2008 Jeg er slank og veltrent, men har strekkmerket på "sideflesket" og litt på puppene. Alt går an.
Gjest Skrevet 27. januar 2008 #10 Skrevet 27. januar 2008 Jeg fikk strekkmerker på hoftene og puppene (på sidene) lenge før jeg fikk barn. De kom i puberteten og jeg var slett ikke tykk. De kom vel kanskje fordi hofter og puppene utviklet ganske så fort (fikk ganske store pupper ganske tidlig) ... ikke vet jeg.... og ikke gjør det noe heller ;o)
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #11 Skrevet 28. januar 2008 Min onkel hadde en periode da han var ustyrlig overvektig som barn, og har strekkmerker på lårene ennå...
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #12 Skrevet 28. januar 2008 Ennå......? Hehe, de forsvinner ikke, blir bare blassere med årene ;o)
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2008 #13 Skrevet 28. januar 2008 Tydeligvis ikke, han er over seksti nå og er ellers helt slank, var bare kombinasjon av valpefett og steike bortskjemt og lett sykelig et par år, har han fortalt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå