Gå til innhold

Og der var det slutt for denne gang

Anbefalte innlegg

Skrevet

I natt kom blødningene så denne ville heller ikke sitte. Nå har jeg mista 3 ganger på rad, så krysser fingrene for at snart sitter!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff uff oh uff, dette er aldri noe særlig å lese. Fælt for deg, var du langt kommet? Håper den snart sitter og blir sittende!!

Er det noen grunn for at du har mistet så mange ganger? Noen kontroller/ut-sjekking?

Masse lykke til videre og håper å se deg igjen snart!

Skrevet

Hei, og takk! Jeg har tre barn som er 12,8 og 4. men den siste vil bare ikke. Hadde en utskraping (MA) i oktober og to SA etterpå. Jeg vet ikke om det er noe grunn. Ta en tur til legen bør jeg nok hvert fall!

Skrevet

Ånei... så trist... Utrolig hvor uheldig du skal være...

Jeg ønsker det iallefall lykke til, og håper det snart blir din tur!!

Jeg opplevde også blødninger i natt(ikke så store).. Hadde MA i november, og er veldig nervøs.. Skal sansynligvis på UL i dag eller morra.. så vi får se!

Skrevet

hejeha

Kan kanskje være greit med en sjekk? Nesten så jeg vil si jeg håper de finner en bitteliten grunn så de kan gjøre noe med på veldig enkelt vis slik at du slipper å miste mer!! Det er grusomt, har selv mistet 3 ganger... har ett barn og venter nå nr to/tre... vet ikke hvor mange det er der ennå=)

Håper du snart får nr 4 til å sitte=)

Skrevet

Håper alt går bra, til tross for blødning sept_08!

Til heheja.

Det er veldig trist. Håper den vil sitte neste gang. Får vondt inni meg av alle jeg hører her inne som mister, får en frykt for å miste jeg og.

Sender en trøsteklem.

Skrevet

Jeg skreiv nicket ditt feil, beklager hejeha.

Skrevet

Kjaere deg, foeler med deg, det er ikke noe saerlig, og naar det blir mange etter hverandre (hadde to foer datteren min som ikke festet seg og etterpaa ogsaa) saa blir det noe annet ogsaa, det blir paa en merkelig maate irriterende, at den ikke kan sitte... Saann var det for meg i hvert fall.

Jeg hoerte paa noen stalltips denne gangen, og har smurt meg inn med noe som heter progesteronkrem denne gangen, Progesta Care for aa vaere eksakt, som man faar kjoept for en ganske solid penge paa helsekost. Den har jeg smurt paa 3 mnd foer graviditeten (er i uke 16 naa) og de foerste 14 ukene etter positiv test ogsaa, to ganger daglig.

Naturlig finnes progesteron i de gule legemet, som jo forsyner embryo foer morkaken er ordentlig paa plass. Jeg har ikke maalt progesteronnivaaet hos lege, men det kan man fint gjoere.

For noen av oss, saa er det mangel av progesteron som gjoer at spirene ikke fester seg - vel og merke naar man kommer litt opp i alder, selv er jeg 35, blir 36 naar denne spiren blir foedt.

Jeg har ogsaa vaert litt oppgitt over at det skal vaere saa vanskelig, siden jeg jo vet at jeg lett blir gravid, har hatt et helt normalt svangerskap og har et barn.

Det er ogsaa noen som snakker om noe som heter babyklister, det har jeg ikke erfaring med, men resultatene der er ogsaa veldig gode.

En tredje ting, eller andre ting som jeg har gjort denne gangen, er aa spise sink, i mnd foer svangerskapet og skal ta tilskudd hele svangerskapet gjennom, man forbedrer visstnok slimhinnen i livmoren med sink. (kort og banalt fortalt, jeg er ikke helsepersonell, bare en med god erfaring denne gangen)

Haaper du raskt blir gravid igjen og at den sitter neste gang.

Masse lykke til fra meg, og haaper du faar den oppfoelgingen man har krav paa etter 3 mistet etter hverandre.

Skrevet

Jeg har altsaa totalt fire som ikke festet seg, to foer datteren min som er foedt i 2004, og to naa forrige vinter. Denne gangen ser det ut til aa gaa greit, og det er kanskje/kanskje ikke - paa grunn av sink og progesterontilskudd. Jeg har ikke vaert til utredning, men legen min sa at om ikke denne satt, saa skulle jeg faa noen hormoner og noe, kanskje det er progesteron man gir da? Det er jo et hormon....

Lykke til i hvert fall!

Skrevet

Det var trist og høre. Krysser fingrene for at det går bra for deg neste gang. Lykke til:-)

Jeg er også i faresonen for å miste nå. Har hatt en liten blødning og håper på ultralyd imorgen.

Skrevet

Tusen takk alle sammen. Så trist å høre hvor mange som mister. men som en trøst, så er det jo naturen som ordner opp selv.

Jeg får nesten en desperat følelse av å ville bli gravid fort som mulig igjen, samtidig som om jeg ikke orker nedturen enda en gang.

Mange sier jeg bør være fornøyd med de tre jeg har, og det er jeg. Men mann min og jeg har ingen sammen, derfor dette store behovet etter nummer fire. Jeg vil så gjerne også la han få føle denne gleden av å få sin egen lille baby.

Og han er helt klar, så det blir trist når det går som det går. Men prøver igjen. Godt det i hvert fall er moro å øve da!......;)

Skrevet

uff så leit da..

får du utredning når du har mistet 3 ganger på rad?

Håper du kan få hjelpt til å få den lille spiren til å sitte neste gang..må være tøft å miste gang på gang :(

Gir deg en stor trøsteklem...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...