LilleVakreAnna Skrevet 27. januar 2008 #1 Skrevet 27. januar 2008 I går var jeg nedfor etter uttak som gjorde dritvondt, og fordi jeg ble så dårlig dagen etter uttak sist (måtte tappe ut nesten 1 liter blod som samla seg opp inni magen) var jeg redd det skulle bli sånn igjen. Men i dag er jeg i helt topp form, hadde jeg ikke visst det hadde jeg aldri trudd jeg var gjennom uttak i går, merker ingenting! Så da er det jo tross alt bedre å ha det vondt i 1/2 time enn i 2 døgn. I tillegg ringte de fra klinikken i dagtidlig -og fortalte at 10 av 12 egg var rett modna, og av disse 10 var 8 blitt befrukta. Hun mente vi kom til å få en del på frys, også skal vi få sette inn 2 på mandag. Hurra!!
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 27. januar 2008 #2 Skrevet 27. januar 2008 Såå flott, gratulerer.. lykke til i morgen
Viktoriana Skrevet 27. januar 2008 #3 Skrevet 27. januar 2008 Dette høres jo veldig lovende ut. Lykke til med innsetting i morgen.
lilly01 Skrevet 27. januar 2008 #4 Skrevet 27. januar 2008 Så bra med goda nyheter. Lykke til imorra og 14 dager framover.
finetine Skrevet 27. januar 2008 #5 Skrevet 27. januar 2008 Herlig lille vackre Anna:o)!!! Det var gode nyheter. Nå kan du bare slappe av og kose deg frem til mandagen! Lykke til på mandag!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå