Gå til innhold

Sur og gretten på cerazette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gubben som påstår det, og han har muligens rett... Flere som har blitt det. Føler jeg har kort lunte for tida. Hva gjør man da? Var siste halmstrå dette her.... :-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det minipiller? Huff... jeg hadde tenkt å be om resept på minipiller i morgen. Nå bruker vi kun kondom, men det er et styr.. Skulle egentlig sette inn p-stav, men etter å ha lest om alle bivirkningene tar jeg ikke sjansen:( Skal i 3 bryllup de neste 3 mnd (ett av dem mitt eget) og er lite interessert i å se ut som en pizza i trynet og gå med konstante småblødninger.... Hehe - ender vel opp med å bruke kondomer til jeg har overtalt sambo til å kutte strengen - han er på gli:)

Sorry, kunne ikke gi deg et svar på det du spurte om.. hehe:)

Skrevet

uff, ja.. Jeg begynte på cerazette etter jeg fødte gutten min i 06. Jeg ble ihvertfall veldig irritabel...! Lunta ble mye kortere og det var de minste ting som skulle til før jeg klarte å irritere meg over det. Til slutt ble jeg irritert over meg selv som ble irritert og hehe.. Byttet til vanlige p-piller etter en stund, og merket litt forskjell. Samboer og ;)

Men p-piller i det hele tatt gjør meg litt rar.. Er mest normal når jeg ikke går på det. Når jeg skal begynne på prevensjon igjen tror jeg nok heller jeg skal prøve en slik pearly (eller hva det nå heter).

Skrevet

Pearly, er det sånnsom måler tempen? Har tenkt litt på det.... Med sædcellene kan jo leve i flere døgn, er det virkelig sikkert da?

Skrevet

Jeg er ikke sikker, men den tar tempen og skal kunne være trygg med tanke på eggløsning.. men jeg har også tenkt på det du sier, at sædcellene kan leve lenge.. hmm.. Tror jeg skal lese litt nøyere før jeg eventuelt kjøper den. Men håper den fungerer bra, for det høres så enkelt og greit ut..!

Skrevet

He he, har ei venninna som brukte de etter fødselen...

Men hun ble rett å slett skummel å være sammen med til slutt.

Alt som kom ut av munnen hennes var bare eder og galle.

Litt komisk nå da, for en dag bare sluttet hun med dem. Var lei av å være lyneforbanna uten å vite hvorfor...

Så fra en dag til en annen så var hun seg selv igjen :))

Skrevet

HUff, det er slitsomt å gå rundt å være et sånt "kvinnemonster"...kviser har jeg fått også..og huda mi som ENDELIG hadde blitt fin igjen...sukk..

Nei, skal hive pillene så får gubben tre på seg "dong" ei stund, se om det blir noen forandring..så får jeg sterilisere meg heller...plana var å få en til om noen år, men skal det være slik så får det heller være, har 3 og det får klare seg..flere nå er uaktuelt og abort også uaktuelt hvis uhellet skulle være ute.

Skrevet

Nei, har ikke hatt den virkningen på meg.

tror jeg da..hehe...

Skrevet

De forskjellige pillene har jo ulik effekt på forskjellige folk. Jeg ble sur og helt uten lunte på cerazette, men en annen type minipiller var bedre, men da blødde jeg i hytt og pine. Prøv en annen minipille før du gir opp kanskje?

Skrevet

Nei, tørr ikke gå på andre minipiller, det er KATASTROFE hvis jeg blir gravid. Jeg er mot abort og kan ikke bli gravid nærmeste 3-4åra...sukk..får leve uten samleie i 3-4år

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...