Pærefrø Skrevet 27. januar 2008 #1 Skrevet 27. januar 2008 Jeg har mulighet til å få tak i ei køyeseng, men i leiligheten jeg skal bo, så er det skråtak. Så derofr lurte jeg på om det gikk ann å ta av en del(den øverst)sånn at ungene kunne ligge sammen i den senga som er nederst,den er 120 brei... men kommer den til å bli lite stabil og vinglete da? Jeg får ikke tak i senger, og jeg har ikke råd til å kjøpe det nå heller...
grå :) Skrevet 27. januar 2008 #2 Skrevet 27. januar 2008 SKAL IKKE VÆRE NOE PROBLEM Å SKJÆRE AV ØVERSTE DELEN, MEN HAR DU PRØVD Å (sorry capsen) gå inn på finn og se setter seng? ellers har bruktbutikker, gjenbruksstasjoner, jysk osv ofte rimelige senger.
Pærefrø Skrevet 27. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. januar 2008 har kikka på finn, men de koster mer enn de gjør i butikk der... men akkurat nå så har jeg bare så vi klarer oss til mat og det vanlige.... Har fint lite til overs... Men mamma har ei køyeseng, og hvid den nederste delen er stabil nok så kan jeg bruker den i en overgang... Er bare så jeg kommer meg ut herfra....
r r r Skrevet 27. januar 2008 #4 Skrevet 27. januar 2008 Det høres ut som om du har en familiekøye? Det er godt mulig at du klarer å ta bort den øverste uten problemer. Tviler på at det har noe å si for stabiliteten på senga. Vet ikke helt hvordan det er med familiekøyene, men mange av de vanlige køysengene er lagd slik at de kan deles opp i to senger. Det er bare å løfte av den øverste senga. De er sannsynligvis bare festet med en skrue eller noe sånt. Slik er køysenga vår i alle fall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå