Gå til innhold

rotete hjemme hos bf

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flyter av rot over alt, barnet mitt leker liksom med tomme pringles bokser og tomflasker ..

Hva kan jeg gjøre utenom å bare si i fra?

Rommet til barnet mitt der er rotete og, ligger masse gammel reklame og overmadrasser og annet rot der inne:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva kan du gjøre annet enn å bare si ifra?? Hvorfor skal du gjøre noe mer? Er det så rotete at du er bekymra til helsen til ungen? For da er det klart noe må gjøres, men om han vil ha det rotete hjemme er da helt opp til han.

Jeg var ett skikkelig rotehue før. hehe.. Og vil si det er en enorm forskjell på å ha det rotete & å¨ha det grisete-... Rot er fpor meg klær - ting som ligger og ikke er rydet opp. Gris -bakterier - møkk er noe annet....

Men den pringelsboksen ville jeg nok ikke bekymra vettet av meg for. Min minste sin favoritt"leke" er en tom ToffiFee eske med plastboksen inni. Tomflasker er også populært...

Skrevet

Jeg har mer enn nok med å tenke på mitt eget rot, om jeg ikke skal legge meg borti hvordan far har det hjemme hos seg. Som hun over sier; rot er klær, ting og tang som ligger på feil plass etc, mens gammel mat, søppel etc er noe anna. Hadde reagert hvis det var sist nevnte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...