Meg og gutten min Skrevet 27. januar 2008 #1 Skrevet 27. januar 2008 har hatt en gutt i magen som har vært veldig aktiv til bestemte tider. da har han snudd seg masse og dyttet meg mye.. de 2 siste dagene har han vært veldig rolig og rører bare litt på seg.. er dette grunn til bekymring?
TussiLussi Skrevet 27. januar 2008 #2 Skrevet 27. januar 2008 Kan jo hende at det begynner å bli trangt til lillemann
Siivi Skrevet 27. januar 2008 #3 Skrevet 27. januar 2008 Hvis du e bekymret,så bør du egentlig sjekke d...ring til føden...
melkekua™ Skrevet 27. januar 2008 #4 Skrevet 27. januar 2008 Er vel nå han begynner å få et sovemønster vel?? Prøve å drikke litt saft så skal du se det skjer action ) Dessuten begynner det å bli trangere for han, og da blir bevegelsene på en helt annen måte. Hvis du er veldig bekymret tar du en tlf til føden!
Smellkyss Skrevet 27. januar 2008 #5 Skrevet 27. januar 2008 Sånn har jeg det også. Babyen har endret sovemønster de siste dagene. Ikke tro det værste med en gang, sikkert bare fryktelig trangt inni magen etterhvert. Min baby begynte å røre på seg etter frokosten i dag istedenfor i natt:-) Så lurt å spise/drikke noe så rører sikkert babyen på seg igjen.
Bianca83 Skrevet 27. januar 2008 #6 Skrevet 27. januar 2008 Men hvis det er merkbar forandring i aktivitetsnivå så ville jeg ringt føden og rådført meg med de :-)
mumitrolletermammantilmille Skrevet 27. januar 2008 #7 Skrevet 27. januar 2008 Jeg tror ikke det er noe grunn til bekymring. Min baby endret sove og sparke mønster hele forrige uke. Var veldig lite jeg kjente da. Men nå er den tilbake i samme mønster. Vil bare si at det er ikke alle babyer som reagerer på mat og drikke. Det gjør ikke min. Så ikke bli bekymret om den ikke gjør det:) Lykke til videre:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå