Loli Skrevet 27. januar 2008 #1 Skrevet 27. januar 2008 Så på "Date my mom" Der det ble snakk om at hun ene dattera hadde det. Også ble hun flau når mora sa det og lurte på om det var lov å si sånt på tv..? Men jeg skjønte ikke den jeg...?
Mamma Mirabell Skrevet 27. januar 2008 #2 Skrevet 27. januar 2008 er vel ett utrykk for jentetissen :)
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 27. januar 2008 #3 Skrevet 27. januar 2008 det er når du har dratt buksa så langt opp i skrittet at du bokstavelig talt ser alt!
Loli Skrevet 27. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. januar 2008 Hø....jaja da forstår jeg. Mora snakka egentlig om en deformert tå. Det var egentlig den hun skulkle fortelle om. Så sa gutten på spøk "cameltoe"? Ja, sa moren og han bare øh.... Så kom hun hjem og fortalte dattera at hun hadde fortalt han om hennes cameltoe! Huff det programmet altså...
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 27. januar 2008 #6 Skrevet 27. januar 2008 Ali G har faktisk kommentert dette om Victoria Beckham i en av Spice Girls filmene!
♡Anniken&Andreas gullet♡ Skrevet 27. januar 2008 #7 Skrevet 27. januar 2008 Til HI, googler du cameltoe, finner du fort ut hva det er;) Og det er ikke så sexy:p
Pampers123 Skrevet 27. januar 2008 #8 Skrevet 27. januar 2008 Faktisk laga en sang om cameltoe.. Når buksa er dratt så langt opp at leppene henger på hver sin side!Og det er ikke pent!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå