Håpefull mamma Skrevet 27. januar 2008 #1 Skrevet 27. januar 2008 vi er bedt i 40-årsdag til en venn/nabo neste lørdag. det skal være middag m/dessert først, så fest etterpå. jeg fikk min lille prinsesse den 22. des(litt over en mnd siden). jeg har mistet melka, så jeg ammer ikke lenger og hun tar flaske godt. hva tror dere? kan jeg dra ivei? evt. kan jeg ta noen øl? har så lyst til å treffe folk da jeg va plaget med bekkenløsning og måtte bare sitte hjemme siste halvdel av sv.skapet. har barnepass, og kan selv bestemme om hun skal ligge over eller ikke.
Gjest Skrevet 27. januar 2008 #3 Skrevet 27. januar 2008 jeg hadde dratt:) man har bare godt av og komme seg ut litt.. kos deg du:) fortjener du
Gjest Skrevet 27. januar 2008 #4 Skrevet 27. januar 2008 Det går helt fint, så lenge du føler det er ok! Barnet får i seg mat, og hun er hos folk som er glad i henne og i stand til å ta seg av henne - så jeg ser ingen grunn til at du ikke skal dra! Og du kan kose deg med noen øl også - hun får jo mme! Kos deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå