Gå til innhold

Trekket på Simo - dårlig kvalitet? (også småtroll)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte ny Simo duo 2007 i sommer, ble tatt i bruk i midten av september. Siden den gang har den vært slått sammen (toppen tatt av og begge delene lagt inn på siden) og tatt inn og ut av bilen kanskje opp til 2-3 ganger per uke, resten av tiden er den bare trillet. Nå har kalesjen fått en stor "slitasjeskapde", det er slitt et hull i siden! Antar dette må ha skedd ved at den er blitt lagt inn i bilen, men bunnen i bilen er glatt, ingenting grovt eller noe å hekte fast i el.l.. Synes dette er for jævlig, vogna kosta over 6000 og planen var å bruke den til flere barn.

Noen som har vært borti noe lignende, tror dere det nytter å klage til butikken? Trekket kan da ikke være særlig slitesterkt, og vogna er da brukt slik meningen var? Noen som vet om det går av å kjøpe ny kalesje?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville nok ha tatt den med tilbake der du kjøpte den jeg,håper du har kvitteringen :)

Har simo 2007 selv,og min er helt fin...Så utrolig synd at din vogn ikke holdt mål

Skrevet

Beklager overskriften, skulle stått - "også på barnevogndebatten"...

Skrevet

Vi har også Simo-Duo. Veldig fornøyd med den. Presser meg bl.a. forbi en busk i hagen 2-3 ganger om dagen, og ikke fått noe merker på trekket på vogna.

Skrevet

Ville klaget jeg, det kan jo ha vært et svakt punkt på kalesjen din.. Jeg er veldig fornøyd med Simo, ut og inn av bil, gjennom et hull i hekken osv, ingen merker på min vogn..

De er somregel veldig greie når en reklamerer på sånne dyre ting, og de er jo avhengig av et godt rykte disse barneutstyrsbutikkene, de vet at småbarnsmødre prater sammen veit. Ville klaget selv uten kvittering, de ser jo at det er en ny vogn, og de ringer uasett fabrikanten for å høre hva de skal gjøre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...