mammamie Skrevet 27. januar 2008 #1 Skrevet 27. januar 2008 Der jeg jobber bruker vi mye Tena vaskekrem til nedentilvask av pasientene. Denne brukes uten vann og smører godt i tillegg. Har tenkt på at dette må være genialt til små barn? Noen som vet om det finnes noe tilsvarende til barn?
Nætte;mortil2 Skrevet 27. januar 2008 #2 Skrevet 27. januar 2008 Vi fikk beskjed på sykehuset da lillegutt var født at det beste å bruke på barn var olje. Ikke såpe i det hele tatt, annet enn hvis det var mye avføring som var vond å få vekk, men å avslutte med olje da også. Samt ha olje i badevannet.. Huden deres er utrolig sart, så jeg ville nok ikke valgt en slik krem. Vi bruker olje enda, begynte da han var født med babyderm, og nå bruker vi Balneum Hermal..
Gjest mphs Skrevet 27. januar 2008 #3 Skrevet 27. januar 2008 Jeg syns det hørtes ekkelt ut å ikke vaske bort med vann. Til babyer er nok det beste rent vann og olje.
Tante Bassa Skrevet 27. januar 2008 #4 Skrevet 27. januar 2008 Der jeg jobbet tidligere brukte vi Natusan vaskekrem, den var utrolig bra. Man trenger faktisk ikke vann. Vaskekrem og engangskluter rengjør like godt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå