Smånetta 14.mai Skrevet 27. januar 2008 #1 Skrevet 27. januar 2008 Ikke sånn at det fosser, men det kommer blod i truseinnlegget når jeg hoster. Så lenge jeg ligger kommer det mindre,men da hoster jeg også mer. Nå sitter jeg her en stund til den verste hosten har gitt seg. Så lenge jeg kjenner liv der inne tar jeg det mer ro til morgenen istedenfor å begi meg avgårde til føden midt på natta alene i drosje i snøstorm. Men obs til andre med bronkitt, altså.
Sylwania Skrevet 27. januar 2008 #2 Skrevet 27. januar 2008 jeg tror ikke at du har greid og hoste på deg en blødning egentlig... men det kommer sikkert mere når du hoster for da bruker du masse musklatur. Hvor langt er du på vei?
anne* Skrevet 27. januar 2008 #3 Skrevet 27. januar 2008 Joda det tror jeg går helt fint an å gjøre. Jeg klarte å "vri på meg" ei lita blødning når jeg hadde treig mage. Satt og vrei meg på do hehehe Gynekologen kunne godt se slimhinna som hadde blitt irritert og som blødde litt. Følte meg litt teit etterpå kan en vel si...:-)
Smånetta 14.mai Skrevet 27. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. januar 2008 Jeg ringte føden på morgenen og fikk beskjed om å innfinne meg. Har faktisk på en måte klart å hoste den på meg. De lå litt blod i mormunnen og jeg har sprengt noen blodkar der nede mens jeg har hostet. De var reelt redd for at jeg kunne ha stimulert modning fordi jeg har mye kynnere til vanlig. Men baby hadde det fint og hadde satt seg godt til rette med rompa nede i bekkenet mitt og klødde seg, faktisk, i hodet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå