Anonym bruker Skrevet 27. januar 2008 #1 Skrevet 27. januar 2008 Er du på den? Er det liste over tragiske folk eller folk som er effektive på tastinga?
Gjest Skrevet 27. januar 2008 #3 Skrevet 27. januar 2008 Fant den, og jeg var ikke på noen av listene.. takk og pris
Gjest Skrevet 27. januar 2008 #4 Skrevet 27. januar 2008 Begge deler, sleng på en stor dæsj med fritidsproblemer, mann som jobber og ensom gravid småbarnsmamma, så er man i boks... *vinke fra øverste plassering på listen*
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 27. januar 2008 #5 Skrevet 27. januar 2008 jippi jeg er på 9 plass. *danser gledesdansen*
♥2 små gull♥ Skrevet 27. januar 2008 #7 Skrevet 27. januar 2008 http://www.dinbaby.com/felles/debatter_chat/mest_aktive_brukere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå