Ville Vera Skrevet 26. januar 2008 #1 Skrevet 26. januar 2008 Var sliten og lei en dag, og ville få kjøpt unna barnevogna. Fant ei på tilbud 2000,- Men sitter med dårlig magefølelse nå fordi jeg kjøpte den. Husker ikke helt merket, men jeg er IKKE fornøyd og vil bytte den inn eller få pengene tilbake og kjøpe en annen plass. Kjøpte på småtroll, og har allerede satt vogna sammen. Har heldigvis tatt vare på kvitteringen. Får jeg egentlig bytta den da?
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2008 #4 Skrevet 26. januar 2008 salgsvarer byttes VANLIGVIS ikke......hadde jeg vært deg ville jeg hørt med de,høres ut som du VIRKELIG ikke er fornøyd med vogna....hvis de har igjen fler av den er det også større sjans for at du får byttet....men sannsynlig at du "bare" får tilgodelapp.....men prøv å trille vogna litt INNE og føle på den,hvis du fortsatt har samme mening på mandag drar du tilbake med den....det skader ihvertfall ikke å spørre....
Gutt 6 feb ;) Skrevet 27. januar 2008 #6 Skrevet 27. januar 2008 Hmm, kjipt. Vet ikke om du får pengene tilbake, men om du får tilgodelapp får du vel alltids brukt den. Regner med det er dypvogn, evt med sportsdel du har kjøpt. Om du ikke får byttet har du jo uansett kjøpt en billig vogn, og helt håpløs er den helt sikkert ikke. Ville nok da ha brukt vognen i "bag" perioden ( varer jo ikke lenger enn ca 5 mnd), så evt solgt vognen, og hatt god tid til å kikke etter en tøff sportsvogn. Dette ordner seg helt sikkert ; )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå